רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

1 באפר׳ 2015

פסח במודרן מוזיאון ישראל

תפריט מיוחד לפסח במסעדת מודרן, מוזיאון ישראל


מסעדת מודרן, מוזיאון ישראל מציעה לכבוד חג הפסח מטבח ירושלמי עכשווי, יצירתי ובעל אמירה אישית. עיצוב המסעדה, מיקומה במוזיאון ישראל ונוף עמק המצלבה והכנסת הנשקף ממנה, משרים אווירה ירושלמית מיוחדת במינה. המנות במודרן מבוססות על המטבח הירושלמי בן מאה השנים, ולכבוד חג הפסח, המתכונים הוותיקים פורקו והורכבו כדי ליצור תפריט מודרני עם טעמים מקומיים ומרכיבים מובחרים.

מסעדת מודרן ,מוזיאון ישראל תהיה פתוחה בחול המועד  פסח בין השעות 12.00-17.00 ויום ג' לארוחת ערב בין השעות 18.30- 23.00. המסעדה כשרה לפסח באישור רבנות ירושלים ומציעה מנות ייחודיות לכבוד החג
צילום : יוני אלקריף

מה יש בו בחג הפסח שמעורר בנו כל כך את התיאבון? אולי זה המחסור בלחם, אולי תחושת האופוריה המתלווה לחג ואולי כפי שניסח זאת וודי אלן: "הם ניסו להרוג אותנו, הם לא הצליחו, בואו נאכל". אחרי ליל הסדר נדמה שאי אפשר לאכול יותר לעולם, אבל אז מגיע חול המועד והתיאבון נפתח מחדש. אז אם מתחשק לכם לקחת פסק זמן מהארוחות המשפחתיות וליהנות ממנות איכותיות ומקוריות במיוחד, מודרן, מוזאון ישראל  היא המקום בשבילכם.

כעת מתחדשת המסעדה בתפריט לכבוד הפסח המהווה מענה לאלפי המבקרים הגודשים את ירושלים במהלך החג. בין המנות הייחודיות הכשרות לפסח תוכלו למצוא סטייק סלמון בטאבון, פילה דג מוסר ים, שניצל ענק דק-דק, חזה עוף בגריל, פרגית במשרה דיז'ון, המבורגר 220 גר', קבב משמש, סופריטו ערמונים וארטישוק ירושלמי, וכמובן סטייק אנטריקוט 250 גר'. גם הצמחוניים מבינכם יוכלו ליהנות ממנה עיקרית איכותיות הכוללת ירקות צעירים ממולאים. בנוסף מתהדרת מודרן  בקיר יין מעוצב  בסגנון איימס ובאוסף יינות ישראלים מהגדולים והמקיפים בארץ.

"גילינו שיש בירושלים מתכונים עתיקים נהדרים, אותם אנו מפרקים ומרכיבים באינטרפרטציה מודרנית למתכון מוכר, מה שמביא את הארוחה הקלאסית למקום הרבה יותר איכותי", אומר צפריר  גינסברג, היזם הקולינרי ובעל המסעדה. "גם בחג הפסח, אנחנו שואפים למנות המכבדות את העבר הקולינרי של ירושלים, יחד עם פרשנות חדשנית של מרכיבי המתכון. לירושלים ייחוד קולינרי, ולמבקרים העולים לירושלים בחג הפסח יש ציפייה לפגוש כאן את הקולינריה הייחודית הזו באווירה סולידית ותרבותית, המאפשרת אלטרנטיבה אלגנטית לימות החג".

 מסעדת מודרן של איש העסקים צפריר גינסברג  ממוקמת בכניסה למוזיאון ישראל בירושלים ומציעה ארוחות עסקיות מושקעות לבאי העיר, המשלבות טעם, יוקרה ועניין. אם אתם מעוניינים לפגוש את אנשי משרד החוץ ליד אוצרי מוזיאון מחו"ל, את  ראשי  הבנקים  עם סנטורים מארה"ב, ואת אנשי העסקים, התרבות והרוח של ירושלים, אתם מוזמנים להגיע בחול המועד פסח למסעדת מודרן לארוחה עסקית איכותית ותרבותית באווירה ירושלמית

 מסעדת מודרן – מוזיאון ישראל, רח' רופין 11 ירושלים
הש/עות במהלך חול המועד הן:
א,ב,ד,ה – 11:30 עד 19:00
ג – 11:30 עד 22:00

טל': 02-6480862
נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget