רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

7 באפר׳ 2015

מופע חמי רודנר בפארק נחשונית‎

מאסטרו: הופעות גדולות מול קהל קטן

אמן הרוק חמי רודנר במופע אקוסטי בפארק נחשונית מוצ"ש 25.4 – פתיחת דלתות בשעה 20:00
תחילת המופע בישיבה סביב שולחנות בשעה 21:30
צילום: יחצ נחשונית

פארק נחשונית, הממוקם בקיבוץ נחשונים, ממשיך את ההצלחה הגדולה של ליין ההופעות "מאסטרו – הופעות גדולות מול קהל קטן" ויארח את הזמר יוצר, הרוקיסט חמי רודנר להופעה אקוסטית אינטימית.
פארק נחשונית יארח את חמי רודנר במופע אינטימי בו יגיש חמי את מיטב שיריו מכל תקופות יצירתו, החל מלהקת "איפה הילד", דרך עבודתו עם אמנים אחרים כאיגי וקסמן, נמרוד לב, להקת שליחי הבלוז, ירמי קפלן ועוד ועד לשנות יצירתו כאמן עצמאי. בין השירים אותם ישיר וינגן חמי בהופעה אינטימית בליווי גיטרה: "מה שעובר עלי", "נפלת חזק", "השמיים הגבול", "לבן בחלום שחור", "גאולה", "בואי ניפרד", "מלנכוליה אהובתי", "סוד הדברים הפשוטים" ועוד.

המופע של חמי רודנר הינו מופע אקוסטי – אינטימי בו מלווה חמי את עצמו בגיטרה ומספר בין השירים את הסיפור שמאחורי השירים ויצירתם.

דלתות האולם יפתחו בשעה 20:00, כשעה וחצי לפני תחילת המופע. בזמן הזה יכול הקהל להיכנס לאווירה אינטימית ונעימה, ליהנות משיחה קלה על כוס משקה המשולבת בארוחה קלה, נישנושים וקינוחים מהמבחר אשר מציעה מסעדת המקום ומאלכוהול משובח ושתייה קלה בבר, אשר ייסגרו להזמנות בזמן המופע.
ירון הדר, מנכ"ל פארק נחשונית, מסר כי: "לאחר מספר מופעים בליין המאסטרו, ביניהם של אמנים מובילים כדנה ברגר, יזהר אשדות, דני רובס ואמיר דדון, אשר זכו להצלחה רבה, אני יכול לומר בפה מלא כי זיהינו נכון את הביקוש והפוטנציאל ובהחלט יצרנו פלטפורמה חדשה למופעים לקהל הבוגר, אשר יודע להעריך מוזיקה טובה ובילוי נעים במחיר שפוי והגיוני".
עוד הוסיף הדר ואמר: "אנו שמחים שהצלחנו ליצר אלטרנטיבה מצוינת לקהל הרב אשר מתגורר באיזור, ומעוניין להגיע וליהנות מערב המשלב מוזיקה משובחת והופעה טובה עם אוכל ושתייה מעולים ומיקום נגיש באווירה אינטימית".
מחיר כרטיס: 89 ₪ בהזמנה מראש דרך אתר האינטרנט של פארק נחשונית.
מחיר כרטיס באתרי הקופונים המובילים 69 ₪.
בערב המופע, מחיר כרטיס בקופה: 105 ₪.
מחיר מוזל לוועדי עובדים וקבוצות.

המחיר אינו כולל אוכל ושתייה. מספר המקומות מוגבל.

בקניית כרטיס למופע מקבלים במתנה כרטיס  כניסה חד פעמי לפארק נחשונית
נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget