רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

20 במרץ 2015

מתנות לאפיקומן לפסח!

 משחקי קופסא ופאזלים – המתנה המושלמת לבילוי חוויתי משפחתי בפסח הקרוב!

חג הפסח אוטוטו כאן והילדים כבר מחכים למתנות האפיקומן שלהם! ריכזנו עבורכם כמה רעיונות למשחקים נהדרים לטובת אלו שלא הספיקו לקנות מתנה או אלו המתלבטים...

חברת  שחק-נא  מציגה מגוון משחקים  ענק שמתאימים לכל המשפחה ולכל הגילאים:
  • הדרקון הקסום – משחק דרקון יורק אש!! מטרת המשחק: להיות הראשון שאוסף 6 דסקיות פרי מהצבע שהשחקן בחר. הדרקונים נושפים כדורי אש לשדה כלשהו, ובמקום שנופל כדור האש מחפשים את הפרי עם הצבע המתאים. המשחק כולל מפוח ושעון עצר! מתאים לגילים גיל 4-99. מחיר מומלץ 129.90 ₪ ניתן להשיג ברשתות ובחנויות הצעצועים ברחבי הארץ.
  •  כשהסופה מתקרבת היזהרו....מפולת פינגווינים מקורי 2015!! ראשית, יש להרכיב את 24 הפינגווינים, ע"י חיבור שלושת חלקיהם, ולתקוע את הדגל האדום בראש הר הקרח המתנדנד. מחלקים את הפינגווינים באופן שווה בין כל המשתתפים. כל משתתף בתורו מניח בזהירות פינגווין על הר הקרח. אם נופלים פינגווינים כתוצאה מהנחה בלתי זהירה, חייב השחקן המפיל לקחת את כל הפינגווינים הנופלים אליו. המנצח הינו הראשון שנפטר מכל הפינגווינים שברשותו. מתאים לגילים 5-99. מחיר מומלץ 129.90 ₪ ניתן להשיג ברשתות ובחנויות הצעצועים ברחבי הארץ.
  •  לוטי קרוטי המקורי 2015! פשוט להיט! המטרה היא להיות הראשון שמגיע לגזר בראש הגבעה. המשחק מורכב מגבעה ירוקה עליה מקפצות הארנבות בדרכן אל הגזר המיוחל, הנמצא בסוף המסלול. ישנם 4 צבעים של ארנבות ו-4 ארנבות לכל משתתף. משחק פשוט ומהנה!
  •  משחק פאזל שעון זוהר לשבור את הקרח - frozen! שעות של כיף והנאה! פאזל עם גימיק מקורי וייחודי, מרכיבים פאזל ומקבלים שעון מדליק! פאזל שעון קיר שהילדים מרכיבים בעצמם, כולל 96 חלקים, מנגנון שעון ומחוגים. לאחר ההרכבה, מצרפים לשעון את מנגנון ההרכבה המצורף לערכה והשעון גם זוהר בחושך. מחיר מומלץ 129.90 ₪ ניתן להשיג ברשתות ובחנויות הצעצועים ברחבי הארץ.

בנוסף מגוון פאזלים החל מ-2 ועד 33,600 חלקים (לאמיצים שביניכם)!!!  – להרכבה של כל המשפחה יחד! תמצאו מבחר של פאזלים מוארים, תלת מימד, במגוון גדלים ודמויות – לשבור את הקרח (frozen), סמי הכבאי, הדבורה מאיה.

להשיג ברשתות הצעצועים ובחנויות המובחרות
נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget