רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

12 במרץ 2015

הולנדיה מציגה מארז שי יוקרתי לקראת חג הפסח המכיל ממגוון מוצרי Sense by Hollandia

ניחוחות האביב כבר כאן

הולנדיה - החברה המתמחה בהנדסת שינה מציגה מארז שי יוקרתי לקראת חג הפסח המכיל ממגוון מוצרי Sense by Hollandia קולקציה עשירה של מוצרי ניחוח ואווירה ייעודיים לחדר השינה

המארז מכיל דיפיוזר נר ריחני וספריי ייעודי לכרית כולם בניחוח המשכר של המותג
Sense by Hollandia
צילום: יח"צ
הולנדיה החברה המתמחה בהנדסת שינה מציגה מארז שי יוקרתי לכבוד חג הפסח המכיל את מגוון מוצרי Sense by Hollandia, מותג חדש של החברה המציג את ניחוח הולנדיה באמצעות קולקציה עשירה של מוצרי ניחוח ואווירה ייעודיים לחדר השינה.

המארז היוקרתי Sense by Hollandia מהווה את המתנה האידיאלית למתארחים בחג ובכלל כמתנה לבת או בת הזוג, להורים ואפילו לחמות. מארז השי מכיל את מגוון מוצרי הקולקציה, ביניהם דיפיוזר 200 מ'ל, נר ריחני וספריי ייעודי לכרית, כולם בניחוח המשכר של המותג, אמבר פרסי כהה וונילה מתקתקה ממדגסקר.

מחיר המארז: 299 ₪

ניתן להשיג: סניפי הולנדיה ברחבי הארץ

                    
אודות  Sense by Hollandia
 
הסיפור הייחודי של ניחוח החברה Sense by Hollandia  מכיל בתוכו מרכיבים הלקוחים ממזרח וממערב, החל מנפתולי הדרך הארוכה והמסתורית של הקטורת הקדושה של המזרח ועד לשמנים היקרים והחושניים של המערב.
בתהליך פיתוח  Sense by Hollandiaהיה חיוני מבחינת החברה לשלב בו שמנים אתריים משובחים וניחוחות עמידים לאורך זמן  על מנת לייצר חוויית בישום חושית בבית שתתאים באופן מושלם לחדר האינטימי ביותר, חדר השינה.   
שפת הניחוחות היא שפה ייחודית, הקשורה למנגנונים גנטיים של האדם. התו הבולט של Sense by Hollandia נוצר מהשילוב שבין אמבר פרסי כהה וונילה מתקתקה ממדגסקר. למרכיבים אלו ניחוח יחודי, עמוק וחמים והם מעניקים ל- Sense by Hollandia מימד של קסם חושני ועכשווי  שהופכים כל חלל לסביבה נעימה וחמה.

נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget