רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

13 במרץ 2015

CONEEECT - פרופסורים מרחבי אירופה לומדים על חדשנות בישראל ו"קוראים בכוחות"

CONEEECT - פרופסורים מרחבי אירופה לומדים על חדשנות בישראל ו"קוראים בכוחות"

מדינת ישראל היא בירת חדשנות עולמית. ישראל הינה אחת מחמש המדינות החדשניות בעולם, לפי דירוג החדשנות של בלומברג שפורסם לאחרונה. בתחום המחקר והפיתוח דורגה ישראל במקום השני. ישראל היא משמשת אבן שואבת בתחום, מזה שנים. לפני מספר ימים קיבלה תל אביב, בירת החדשנות הישראלית, קבוצה של עשרות פרופסורים נכבדים מהאיחוד האירופי לכינוס בנושא חדשנות במסגרת רשת האוניברסיטאות "CONEEECT". מדובר ברשת בינלאומית של מוסדות אקדמיים מובילים באירופה, המציעה קורסי הכשרה מתקדמים  לסגלי הוראה מתוך חזון לשפר את החינוך היזמי ברחבי אירופה. הארגון נתמך על ידי האיחוד האירופי

פרופ' ליאורה קצנשטיין, מייסדת ונשיאת מכללת ISEMI ליזמות היא אחת מחברי הסגל בארגון אירופאי זה. השבוע ארגנה המכללה בהובלת הפרופסורית קצנשטיין  כנס יוקרתי הנמשך כשבוע בנושא לימודי חדשנות ויזמות מתקדמת (21/2/15- 26/2/15) בקרב 44 פרופסורים ליזמות וחדשנות שהגיעו ממוסדות לימוד יוקרתיים רבים ברחבי אירופה וביניהם מגרמניה, הולנד ובולגריה. במפגש נטלו חלק שגריר בולגריה בישראל ד"ר דימיטאר מיכאלוב ואורחים נוספים. 

הרצאת הפתיחה " קוראים ב-22 הכוחות להצלחה בחיים ובעסקים" בכנס הועברה כסדנה חווייתית ייחודית על ידי בלה בלייכר ולביא סיגמן, מנטורים בינלאומיים למוטיבציה והצלחה, העוסקים בתחומי החדשנות והמוטיבציה בישראל ובעולם מזה שנים רבות בהצלחה, ופרסמו ספרים רבים בנושאים אלו.

סדנת הפתיחה  "קוראים בכוחות" -"22 הכוחות להצלחה בחיים ובעסקים" כללה בין היתר: יצירת תיק עוצמות אישי לכל משתתף בכנס,היכרות עם ארבעת מעגלי ההצלחה ועם 22 הכוחות המאפיינים אנשים וארגונים מצליחים,  אימון קבוצתי  בשאילת "שאלות עוצמה" בעזרת קלפים ייחודים שפותחו על ידי בלה ולביא. 

בלה בלייכר ולביא סיגמן שהעבירו גם את ההרצאה הסוגרת של הכנס, הביעו שביעות רצון רבה משיתופי הפעולה החדשים שנוצרו בכנס, וביניהם השימוש של מגוון הפרופסורים עם הסטודנטים שלהם ועם ארגונים וחברות, בערכות הקלפים, המשחקים והכלים הייחודיים של השיטה. זאת בנוסף למגוון המנחים הישראלים של השיטה העוסקים בהנחייתה באופן פרטני ובחברות וארגונים.   


מצורפת תמונה של : פרופ' ליאורה קצנשטיין, מייסדת ונשיאת ISEMI ליזמות בלה בלייכר ולביא סיגמן, מנטורים בינלאומיים בתחום הצלחה ומוטיבציה עם פרופסורים מאירופה שהשתתפו בכנס

נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget