רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

3 בפבר׳ 2015

הבת של מיכל ינאי, אלכס ינאי, נבחרה כפרזנטורית של נעלי רשת SCOOP לילדים ‎

אלכס מוסקל ינאי הבת של מיכל ינאי
צילום: גיא הכט

הבת של מיכל ינאי: אלכס מוסקל-ינאי נבחרה כפרזנטורית הילדים של רשת ההנעלה SCOOP

אלכס ינאי ממשיכה ככוכבת אופנה  ותחליף את ביתם של אסף ומיכל אמדורסקי  - נינה דבש.

אלכס מוסקל-ינאי בת ה- 5, ביתם הבכורה של השחקנית/שדרנית מיכל ינאי ואיש העסקים בן מוסקל, נבחרה כפרזנטורית של נעלי הילדים מבית רשת SCOOP, במסגרת חוזה שנחתם לעונת קיץ 2015. ינאי הצעירה תחליף את ביתם של אסף ומיכל אמדורסקי – נינה דבש, אשר שימשה כפרזנטורית נעלי הילדים של סקופ, בעונת החורף.

אלכס מוסקל-ינאי, שזהו קמפיין האופנה השני שלה בדרכה לכבוש את הביצה, נולדה כביתם הבכורה של ההורים מיכל ינאי ובן מוסקל, ולה אח קטן, יהלי, בן ה-4 . בין תחביביה הרבים היא אוהבת לשמוע את קייטי פרי וחולמת להיות רופאה או מוכרת גלידה כשתהיה גדולה.

הקמפיין בכיכובה של אלכס מוסקל-ינאי יעלה במהלך חודש מרץ, עם השקת קולקציית קיץ 2015 ויכלול תשדירי טלוויזיה, שלטי חוצות, קטלוג, מודעות במגזינים, קמפיין אינטרנט ופרסום בנקודות המכירה.

לדברי רוני אינסאנז, מבעלי רשת SCOOP : "אנו שמחים לצרף את אלכס מוסקל-ינאי היפיפייה למשפחת SCOOP ולשמש לה דריסת רגל ראשונית בעולם האופנה, כפרזנטורית של מותג מוביל. אנו בטוחים שהחיבור עם מוסקל-ינאי יבוא לידי ביטוי בקמפיינים בהם היא תככב ובכך נחזק את הדגשים של SCOOP כרשת מובילת אופנה הבולטת בנוף ההנעלה בישראל".

רשת נעלי SCOOP נמצאת בבעלות אנשי העסקים פרדי ורוני אינסאנז. הרשת מעסיקה בעונה זו גם פרזנטורית מובילה חדשה לצילומי הקמפיין לנשים, הכוכבת דר זוזובסקי. הרשת מונה כ- 50 סניפים ברחבי הארץ .
נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget