רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

27 בפבר׳ 2015

מותג ההלבשה התחתונה- פמינה משיק קולקציית אביב קיץ 2015



מותג ההלבשה התחתונה פמינה מציג:
קולקציית 2015
 
צילום: דודי חסון 

הקולקציה משלבת עיצוב לצד נוחיות ונותנת מענה מיטבי לצרכיה של האישה האמתית, העכשווית והמודרנית

מותג ההלבשה התחתונה פמינה משיק קולקציה חדשה תוך שימת דגש על שילוב בין פונקציונאליות ונוחיות לבין עיצוב מרהיב, אופנתי ושיקי. מותג פמינה שם לנגד עיניו את דמותה של האישה האמתית- אישה טבעית, נינוחה, מכילה ומודעת לעצמה. אישה רבת רבדים שיכולה להיות נשית, אסתטית ונחשקת אבל לא במובן המוחפץ.
האישה מודרנית אינה מתפשרת בנושא הנוחות אך לא שוכחת כי הלבשה התחתונה מהווה פריט אופנתי לכל דבר. הלבשה תחתונה שנבחרת בקפידה יכולה להעצים את הביטחון העצמי ולתת לאישה להרגיש נחשקת ואטרקטיבית.

קולקציית 2015 שואבת  את השראתה ממספר עולמות:

Peculiar Princess - נסיכה יוצאת דופן:
עולם השראה המתבסס על סיפור מתקתק, שמח ושיקי עם נגיעה של נוסטלגיה וגעגוע לאפנת הווינטג' הצרפתית. עולם עדין, נאיבי רומנטי ורך שבטרנד זה , בא לידי ביטוי באווריריות ושקיפות של תחרות ורקמות שונות. בקו ניתן למצוא שימוש רב בגיפור ובתחרות, טכניקות אומנותיות ליצירת מראה ארכיטקטוני, בדי סאטן וצבעי פסטל עדינים.

The Night Circus-Between Two Worlds - קרקס הלילה - בין שני עולמות:
עולם ההשראה יוצר שילוב בין עולם פנטזיה עוצמתי לבין המציאות. השראה חזקה מאוד מהגלקסיה והאורות הצפוניים. בקו ניתן למצוא שימוש רב בבדי ז'קארד, תחרות ואביזרים מיוחדים של חרוזים, תליוני פנינים ואבני קריסטל המדמים את השמיים מלאי הכוכבים.

Unearthly Naturals – Foam - טבעיים שמימיים:
עולם ההשראה מתבטא במבחר דגמים קלאסיים ונוחים לשימוש היומיומי. הייחוד הינו בבד החלק ובגזרה ההדוקה לגוף אשר יוצרת מראה של Second Skin . שילוב של יופי, טכנולוגיה ופונקציונליות מגדירים היום את הבייסיק במיטבו. בקו ניתן למצוא חזיות Multitasking אידיאליות עבור אישה מודרנית, חזיות מינימייזר, חזיות הנקה ועוד.  

קבוצות צבעי המפתח בקולקציה:

Whites to Naturals : לבן על גווניו מלבן בוהק ועד ל Offwhite , קרם, ניוד וצבעי חול מוזהבים. צבעוניות מתוחכמת, קלאסית ועשירה בטקסטורות.

Smokey Pastels : סגול לילך, ורוד בהיר מעושן, קורל עמום בקונטרסט לבורדו וסגול חציל. צבעוניות רומנטית ונאיבית כצבעי עוגיות המקרון הצרפתי.

Blacks & Ink : שחורים בחלק ובטקסטורות שונות ,במט ומבריק שיוצרים משחקי גוונים לצד צבע דיו כהה כמו השמיים דקה לפני שמחשיך.

Fresh Reds : אדום מרענן וחצוף, אדום יין נושן ובורדו עמוק. סקלה עשירה זו נועזת, נשית וסקסית.


חידושים ופיתוחים בקולקציה:

בד הספייסר האוורירי והקל שזכה להצלחה בקולקציות הקודמות ממשיך לככב בקולקציה
החדשה בחזייה ללא ברזל וכן בחזייה בגזרה סגורה ומכסה יותר.

שימוש בעצמות כפולות בצד החזייה לתמיכה נוספת ומרבית בחזיות לחזה גדול.

חזיית חצי ריפוד מתחרה אלסטית. מתאימה לנשים שאוהבות חזייה מרופדת וכן לאלה
שאוהבות ריפוד קל או מינימליסטי.

שימת דגש על מגע ורוך בפנים החזייה פנים הכוס מוברש למגע אולטימטיבי בחזיית
ווינטג' ללא ברזל.

טווח מידות : 70B- 90F | טווח מחירי חזיות: 249 ₪- 298 ₪ | תחתונים: 99 ₪

להשיג בחנויות פמינה, ברשתות המשביר לצרכן, אפרודיטה, H&O וברשתות מובחרות


נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget