רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

20 בינו׳ 2015

קפה קפה קפה

אספרסו קלאב- פשוט לשתות קפה
חברת הקפה השנייה בגודלה בארץ מציעה קבלת מכונת קפה ללא עלות עד הבית\ המשרד ברכישת קפסולות קפה.

אספרסו קלאב החברה היחידה שמשווקת בנוסף ל- 13 טעמי קפה משובחים ואיכותיים גם 2 טעמי שוקו וחליטת תה ומעניקה את המחיר המשתלם ביותר בעלות של 1.98 ₪ בלבד לספל קפה.
מועדון הקפה של "אספרסו קלאב" , מציע ללקוחותיו חווית קפה ביתית פשוטה נגישה מתקדמת וכיפית יותר, באמצעות רכישת קפסולות וקבלת מכונות קפה ללא עלות עד הבית או המשרד.
שיחה אחת או קליק אחד ומכונה מתקדמת ומעוצבת מגיעה עד לבית הלקוח והכל בתמחור ידוע מראש שקוף וברור.
החברה משווקת שלוש חבילות דגל ייחודיות, הכוללות סוגי תערובות קפה משובחות, הארוזות בקפסולות ומבטיחות שמירה על טריות הקפה הטחון.
שלושת החבילות  מבטיחות למשתמש לקבל חווית צריכת קפה מהנה, במינימום מאמץ:
 
עלות קפסולה: 1.98 ₪ כולל מע"מ.

 לאספרסו קלאב 4 דגמים של מכונות קפה המגיעות ב-12 צבעים לבחירת הלקוח. החברה מבטיחה ללקוחותיה אמינות, הפעלה פשוטה נוחה ומהירה, עיצוב חדשני, אחריות מלאה ומשלוחים תקופתיים לאורך תקופת חודשי החבילה.
בנוסף, אספרסו קלאב מציעה ללקוחותיה מגוון של אביזרים נלווים לקבלת חווית קפה פשוטה נוחה ומהנה: מקציף חלב, מעמד אלגנטי לקפסולות, סט כוסות אספרסו, סט כפיות, זוג כוסות קפוצי'נו ועוד.

אספרסו קלאב מעמידה לרשות לקוחותיה, יועץ קפה אישי, שירות אדיב ונעים, מענה 24 שעות, תמיכה טכנית מהירה, אחריות מקיפה, ואספקה מהירה עד בית הלקוח.
בנוסף, מעמידה החברה לרשות לקוחותיה את האפשרות לרכוש קפסולות בחנויות החברה. כל זאת על מנת ליצור חווית קפה פשוטה נוחה ונגישה עבור הלקוח, כי זה פשוט לשתות קפה.
פרטים נוספים ניתן לקבל באתר הבית של החברה : http://espresso-club.co.il 

נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget