רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

11 בינו׳ 2015

רנואר משקיה קולקציית טישרטים לגברים במהדורה מוגבלת - אנשי הפינגווין

רשת האופנה 'רנואר' משיקה קולקציית חולצות טי שירט כמחווה למועדון האייקוני משנות השמונים, עם  תצלומים מקוריים של הצלם אריאל סמל שתיעד את מועדון הפינגווין ואת האנשים שחיו את ההיסטוריה הסודית של תל-אביב

בעקבות הוצאת הספר "אנשי הפינגווין" רשת האופנה רנואר משיקה בשיתוף פעולה עם הצלם אריאל סמל, שהיה ברמן במועדון האגדי הפינגווין במהלך שונות ה-80, שצילם ותיעד את הסצנות מהמציאות היומיומית של המועדון.  

קולקציית הטישרטים לגברים עוצבו ברוח התקופה של ימי הזוהר של מועדון הפינגווין המזוהה עם הסצנה התל אביבית של שנות ה-80. הטי שרטים משולבים עם הדפסים מהצילומים המקוריים של אריאל סמל שתיעד את חוויותיו האישיות ושל אנשי חיי הלילה מסצנת חיי הלילה של תל אביב המכונים 'אנשי הפינגווין'.

רנואר בחרה לעצב את החולצות במהדורה מוגבלת אשר תימכר בחנות הקונספט בדיזנגוף סנטר ובאתר הרשת, כמחווה לדור שהחל את סצנת חיי הלילה של תל אביב. הקולקציה חושפת את האמת מאחורי הקלעים של המועדונים ומספרת סיפור שלם המציג נוסטלגיה בלתי נשכחת.

החל מהיום מוצעות החולצות בטווח מחירים של 99.90 ₪ בחנות הדגל בדיזינגוף RENUAR.CO.IL  סנטר ובאתר רנואר- 

טווח מידות: S-XL

את הספר ״אנשי הפינגווין״ ניתן להזמין ב - arielsemmel.com


נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget