רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

21 בינו׳ 2015

השחקנית דר זוזובסקי נבחרה כפרזנוטירת של רשת SCOOP - תקבל 200 אלף ש"ח ‎

השחקנית דר זוזובסקי תחליף את רותם סלע: נבחרה כפרזנטורית של רשת SCOOP

זוזובסקי תקבל עבור הקמפיין כ- 200,000 ₪ לשנה



הדוגמנית ושחקנית הטלוויזיה האהודה דר זוזובסקי, נבחרה כפרזנטורית של רשת נעלי SCOOP לשנת 2015. במסגרת החוזה שנחתם אמש, סוכם כי עבור תפקידה תקבל זוזובסקי כ- 200,000 ₪ לשנה.

 
דר זוזובסקי
צילום: יח"צ


זוזובסקי תחליף את השחקנית רותם סלע, אשר שימשה במשך ה-3 השנים האחרונות כפרזנטורית של רשת SCOOP. הקמפיין הראשון שלה למותג יעלה במרץ, לרגל השקת קולקציית אביב-קיץ 2015. הקמפיין יכלול תשדירי טלוויזיה, שלטי חוצות, קטלוג, מודעות במגזינים, קמפיין אינטרנט רחב, פעילות יחסי ציבור  ופרסום בנקודות המכירה.



לדברי רוני אינסאנז, מבעלי רשת SCOOP : "אנו שמחים על הצטרפותה של דר זוזובסקי למשפחת  SCOOP,  אשר  מאופיינת  בקו צעיר ועדכני. ההחלטה  לצרף  את  דר  לשורותינו כפרזנטורית  המותג,  משלימה את אותה אג'נדה. זוזובסקי שחקנית מוכשרת ודוגמנית  עולה בישראל, אשר כובשת את קהל המעריצים הרב שלה. כמו כן מחזיקה בכישורים בהם דוגל המותג: הצלחה, יופי, איכות, כישרון, סטייל, עיצוב וייחודיות".



לדבריו: "אנו בטוחים שהכימיה של זוזובסקי עם המותג SCOOP  תבוא לידי ביטוי בקמפיינים בהם היא תככב ובכך תחזק את מעמדה של רשת SCOOP כמובילת אופנה בענף ההנעלה בישראל".



דר זוזובסקי, (24) דוגמנית ושחקנית טלוויזיה ישראלית, כיכבה בתוכניות הטלוויזיה המצליחות לילדים "החממה" ו"פצועים בראש" ובסדרות למבוגרים "ניו יורק" ו"בני ערובה". כמו כן השתתפה בהפקות אופנה נחשבות במותגים המובילים בארץ וכעת עומלת על פרוייקט חדש בכיכובה: הסרט "איביזה" מבית יונייטד קינג של האחים אדרי שיעלה לאקרנים בקיץ הקרוב. בנוסף להיותה שחקנית ודוגמנית, מחזיקה זוזובסקי בזוגיות מתוקשרת וצמודה,  עם ליבי רן אחד האמנים המוכשרים והפופולריים ביותר בישראל, אף הוא מכוכבי חממה.



רשת נעלי SCOOP נמצאת בבעלות אנשי העסקים פרדי ורוני אינסאנז. הרשת העסיקה בעבר פרזנטוריות מובילות  כמו:  מלי לוי, בר פאלי, יאנה יוסף ורותם סלע. הרשת מונה 46 סניפים ברחבי הארץ ובמהלך שנת 2015 צפויים להיפתח עוד כ-8 סניפים נוספים ברחבי הארץ.
נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget