"בזמן ש....."
משרד הפרסום
ראובני-פרידן IPG
בקמפיין חדש לשברולט
ראובני פרידן ipg בקמפיין משתנה בהתאם למדיום ;
קריאייטיב
מותאם לסיטואציה שונות -
תחת המסר: "בכל
7 שניות נמכרת בעולם שברולט"
משרד הפרסום ראובני-פרידן IPG
יצא בקמפיין למותג הרכבים שברולט , מותג
המכוניות הנמכר ביותר של יצרנית הרכב האמריקנית ג'נרל מוטורס. הייחודיות בקמפיין היא
שלכל אמצעי מדיה הותאם קרייאטיב במיוחד בשבילה, תחת המסר: "בכל 7 שניות נמכרת
בעולם שברולט".

זיו קורן, מנכ"ל משותף
בראובני-פרידן, מסר: ״קמפיין פרסום מותאם ומשתנה דורש מאמץ מיוחד
מכל המחלקות של המשרד, שממשיכות לעבוד בזמן שהקמפיין באוויר.
קמפיין מסוג זה הוא מאד דינמי שדורש קבלת החלטות מהירה. אנו תמיד חושבים איך
אפשר לחדש ולעשות צעדים מפתיעים וחדשים בעולם הפרסום ולשמחתי מצאנו שותף חדשן כמו
שברולט שלא מהסס למתוח את הגבולות".