רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

4 בדצמ׳ 2014

מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז מציג מראה סילבסטר

מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז מציג את מראה האיפור לסילבסטר הערב הכי נוצץ בשנה – מראה אלגנטי, סקסי וייחודי.

טיפים למראה איפור לערב הסילבסטר הערב הכי נוצץ בשנה...
מאת גלי לב מנהלת מותג לוריאל פריז איפור.

לכולנו כבר ברור לאן החורף הקרוב הולך- ולמי שפספסה- אדום הוא הצבע! ערב חגיגות סוף שנה האזרחית- זה הזמן שלך להשקיע ולהפתיע את כולם במראה האולטימטיבי- אלגנטי, סקסי, נוצץ וייחודי. אז איך את יכולה לקחת את הטרנד הלוהט הזה וליצור מראה אדום מיוחד עבור ה"לילה של השנה"?
צלם: לוריאל פריז חו"ל

מראה הסילבסטר: פנים בגימור פורצלן, עיניים מאופרות במראה "חתולי" שחור עדין, לצד מניפת ריסים שחורה ומודגשת ושפתיים מלאות בגוון אדום עמוק.  קיים איזון בין הפוקוס על השפתיים האדומות לעיניים העדינות על מנת ליצור מראה חושני ואופנתי.

כיצד נשיג את המראה:

פנים:

באירוע מיוחד כמו ליל הסילבסטר תרצי שעורך יקבל את המראה הזוהר והטבעי. לכן חשוב להתחיל מבסיס טוב, על פנים נקיות הניחי לומי מג'יק פריימר, מעל הגבה בשליש החיצוני, על עצמות הלחיים וקו הלסת.

 
המשיכי עם מייק אפ טרו מאץ' בגוון המתאים  לעורך, כדי ליצור קנבס חלק ואחיד כבסיס לשדרוגי האיפור שמיד יגיעו. יש להקפיד על שכבת מייק אפ דקיקה שלא תכביד על העור.

עיניים:

ü      את העיניים אפרי בגוונים רכים ובהירים על מנת לתת בסיס למראה ה"חתולי". שימי מעט צללית על כרית האצבעות ובטפיחות עדינות על העפעף הניחי את גוון הניוד הבהיר מרביעיית צלליות קולור ריש (גוון E6) על כל גלגל העין. שילוב של מעט מייק אפ על העפעף לפני שימוש בצללית תגרום לצללית להראות טבעית וזוהרת יותר וכמובן להישאר זמן רב יותר.
ü      ללוק ה"חתולי",  השתמשי בסופר ליינר שחור קרבון הקלאסי והניחי אותו בצמוד לקו הריסים.
ü      מסקרה- מראש היי נדיבה! וזה אומר עצבי את ריסיך עם מסקרה,  אל תחששי ל OVER DOING. מברשת הסיליקון של מסקרת מגה ווליום קולגן תפריד את הריסים ותקנה להם מראה מלא אך לא גבישי.

שפתיים:

ü      השפתיים הם הפוקוס של המראה ולכן אנו נבחר בגוון עשיר של אדום מט מהקולקציה האקסקלוסיבית "פיור רדס". הגוון המהמם יעניק לשפתיים מראה חושני ודרמטי. מומלץ להשתמש במעט מייק אפ על השפתיים לפני מריחת השפתון על מנת לקבע את הצבע ולהבליטו. לבעלות שפתיים דקות- בחרי גוון בהיר יותר של אדום כמו השפתון של בלייק לייבלי או ליה קבדה. בעלות שפתיים מלאות יכולות למרוח גוונים עמוקים וכהים יותר כמו של לטיסיה קאסטה או ג'ניפר לופז.

תוספות אחרונות:

ü  בשלב פיסול הפנים הניחי את הגלאם ברונז מקו האוזן עד לקו השפה על מנת לחטב את עצמות הלחיים.
ü   להשלמת הלוק המנצח, מרחי לק שישלים את המראה. לק בגוון אדום לוהט מס' 404 יתאים בצורה מושלמת.











נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget