רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

28 בנוב׳ 2014

לראשונה בישראל - בשורה בשוק תחליפי החלב האורגניים: משקה אורז - קינואה‎

לראשונה בישראל  - בשורה בשוק תחליפי החלב האורגניים: משקה אורז - קינואה

משקה "אורז קינואה", המשקה האורגני החדש, הופך ל"סטנדרט" של תחליפי החלב הטבעוניים ברחבי העולם וזוכה לפופולריות רבה בגלל טעמו וגם משום שהוא מציע שילוב מוצלח של טבע ובריאות. החיבור בין אורז לקינואה יצר משקה אורגני עשיר בכל חומצות האמינו החיוניות ואף עשיר בברזל, חלבון, מגנזיום וסיבים תזונתיים, ללא חומרים משמרים ותוספים מלאכותיים, ללא סוכר וללא גלוטן.
 
קרדיט צילום: יח"צ.
תחליף החלב "אורז קינואה" של המותג הידוע "קינואה ריאל" מאיטליה, זמין מהיום לציבור הצרכנים בישראל.
חברת "גפן שיווק טבע של בריאות", המשווקת הבלעדית של מותג "קינואה ריאל", החלה לשווקו ברשתות השיווק עדן טבע מרקט, טבע קסטל, ניצת הדובדבן, סטופ מרקט, טיב טעם ורשת אניס, ברשתות פיצוחים ותבלינים המובחרות ובבתי טבע ברחבי הארץ.
הייחודיות של משקה אורז קינואה הוא בשילוב עם הקינואה, אשר לה ערכים תזונתיים גבוהים וחשובים (עשירה בחלבון, ברזל ורוב חומצות האמינו). בניגוד לתחליפי חלב אחרים המשווקים בישראל, משקה אורז הקינואה החדש מכיל ריכוז של 10% קינואה, כלומר גבוה משמעותית מהריכוזים במשקאות אחרים דומים.

תחליף החלב "אורז קינואה" החדש מתאים לטבעונים, צמחונים, לכל מי שרגישים ללקטוז, חולי צליאק וכמובן כל מי שהבריאות חשובה להם ורוכשים מוצרי טבע ובריאות.
נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget