רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

26 בנוב׳ 2014

הבלאק פריידי השנה הוא הראשון של חברת ארגו בייבי!


הבלאק פריידי השנה הוא הראשון של חברת ארגו בייבי! מי אמר מנשא ולא קיבל?!

חברת פופון, יבואנית מנשאי התינוקות ארגובייבי בישראל, המנשאים הארגונומיים הבריאותיים ביותר, לתינוק ולהורה, תיכנס לראשונה לטירוף שחל מדי שנה בחו"ל הלוא הוא, חג הקניות האמריקאי הידוע בכינויו, "יום שישי השחור" או black Friday . החג המפורסם הוא למעשה  יום שכולו סיילים, מבצעים הטבות והפתעות חד פעמיים באתרי הקניות ברשת, ומיטב המותגים נוהגים להשתתף ולהעניק מבצעים חסרי תקדים ל24 שעות.


גם ארגובייבי נכנסת השנה לחג הקניות, ומעניקה בשישי שבת הקרובים, 28-29.11.2014, הנחה גורפת של 25% , על כל אתר ארגובייבי !


"ארגובייבי" הינו מנשא ילקוט רך במיוחד, המאפשר נשיאת התינוק במספר תנוחות: על הגב, מקדימה, או על הצד (על המותן), כאשר המעבר מתנוחה אחת לשנייה מתבצע בקלות ללא כל מאמץ או צורך בעזרת מבוגר נוסף. נשיאת התינוק על הגב משחררת את הידיים לביצוע פעולות נוספות, כך שהתינוק יכול להרגיש קרוב ובטוח גם כשהוריו עסוקים בביצוע משימות אחרות.


ליין מוצרי  החברה כולל מגוון רחב של מנשאים בליווי מערכת אקססוריז תואמת הכוללת אבזור נוחות נוסף: תיק גב, פאוץ', רפידות לכתפיות, מתאם ייחודי לנשיאת ניובורן ועוד – כולם מתחברים בהתאמה ישירות למנשא.

מוצרי "ארגובייבי" נמכרים באתר במחירים החל מ – 350 ₪. (לפני ההטבה)

לחברה אתר בעברית הכולל מאמרים והוראות הלבשה (כולל סרטונים):


לבירור נקודות מכירה – "פופון": 03-6422533.
נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget