רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

17 בנוב׳ 2014

חדשני : מקרר עם דלתות כפולות - חסכון של 32% בצריכת החשמל - LG ‎

חברת ברימאג משיקה: סדרת המקררים החדשה של LG החוסכים עד 32% בצריכת החשמל

טכנולוגיית DID (DOOR IN DOOR)   הדלת הכפולה לגישה מהירה וקלה למוצרי מזון מבוקשים,
מניעת בריחת אויר קר ושמירה על טריות המזון.
 דגם הפרמיום בסדרה זכה בפרס עיצוב Red Dot לשנת 2014 הודות לשילוב בין סגנון עיצוב מודרני ויוקרתי לבין איכות ביצועים מתקדמת
 
ברימאג יבואנית LG בישראל, משיקה בימים אלה סדרת מקררים חדשה ומתקדמת ביותר,  הכוללת מגוון דגמים המציעים נוחות אחסון אידיאלית, אמצעים מתקדמים לחיסכון בחשמל, שמירה על טריות המזון לאורך זמן וכל זאת בעיצוב ייחודי תוך שימת דגש על קווים אלגנטיים.

טכנולוגיית ה- DID (DOOR IN DOOR) - טכנולוגיית דלת כפולה, הכוללת מערכת דלתות דו שכבתית המאפשרת גישה קלה ונוחה למזון בו משתמשים לעיתים תכופות, בלי שיהיה צורך "לסדר מחדש" את  המקרר על מנת לחפש.

הטכנולוגיה פורצת הדרך היא ארגונומית ומספקת את הצרכים המשתנים של כל המשפחה. כמו כן, מערכת הדלתות עוזרת למנוע בריחה של אוויר קר מתוך המקרר ולשמור על טמפרטורה אופטימאלית עד 41%, ובכך לשמור על טריות המוצרים לזמן רב יותר. הקירור הוא אחיד,  הודות לטכנולוגית ה- Multi Air Flow והטמפרטורה שווה בכל חלקי המקרר.

מקררי הסדרה החדשה בעלי מדחס לינארי מסוג אינוורטרInverter Linear compressor ,  המספק ביצועים יעילים ללא רעשים, תוך חיסכון ניכר של כ-30% בצריכת החשמל ביחס למדחסים קונבנציונליים. כמו כן מאפשר המדחס עבודה שקטה יותר של המקרר ב- 25% בהשוואה למקררים בעלי מדחס רגיל. בנוסף, המקרר מאובזר בנורות LED חסכוניות, לא מחממות, המאירות את שטח המקרר בצורה יעילה וברורה ועמידות לאורך זמן.

טכנולוגיית Total No Frost המתקדמת של חברת LG - מבצעת קירור בכל החלק הפנימי של המקרר. הודות למערכת זרימת האוויר המתקדמת,  מופץ אוויר קר דרך פתחי האוורור הרבים, מה שמבטיח קירור יעיל בטמפרטורה שווה לכל אורך הזמן. מערכת סינון האוויר הצח הייחודית של חברת LG, Pure N, עושה שימוש במאוורר חזק להוצאת ריחות לא נעימים ובמקביל הכנסת אוויר נקי דרך ערוצי זרם האוויר הצח, מה שמבטיח טריות של מצרכי המזון לפרק זמן ארוך יותר.

מערכת האחסנה החכמה כוללת טכנולוגיית ניהול מקום המשפרת את הפרדת האחסנה ומסייעת לארגון מהיר ונוח. מגירות מווסתות לחות (Moist Balance Crisper) סופחות את הלחות ושומרות על טריות המזון לאורך זמן.

בנוסף, מצויד המקרר במסנן ההיגייני של LG (Hygiene) - טכנולוגית טיהור אוויר ייחודית הנמצאת בתוך המקרר. מסנן Hygiene Fresh, מבצע סטריליזציה ומנטרל ריחות בעזרת מערכת סינון של 4 שלבים:  מסנן ריחות, מסנן נבגי פטריות, מסנן בקטריות ומסנן ריחות. המסנן ההיגייני יהפוך את חווית המשתמש להיגיינית ובריאה יותר ויסייע לשמירה על טריות המזון לאורך זמן.

דגם הפרמיום בסדרה הכולל מקפיא תחתון, עשוי מזכוכית מתאר. הדגם זכה בפרס עיצוב Red Dot לשנת 2014, הודות לשילוב בין סגנון עיצוב מודרני יוקרתי, לבין איכות ביצועים מתקדמת.

מחיר לצרכן: החל מ – 11,000 ₪.

את סדרת המקררים החדשה של LG  ניתן להשיג ברשתות השיווק המובחרות.

לפרטים נוספים באתרי ברימאג וLG-:

נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget