רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

19 בספט׳ 2014

חזרה לבית הספר: צד החיים האמיתים. רוצה להתחיל ללמוד את תורת היופי ולרכוש מקצוע בתחום? צרור עצות וטיפים לבחירת בית הספר הנכון עבורך

תחילת ספטמבר, הבית מתרוקן וכולם חוזרים לשגרת תחילת שנת הלימודים, זמן אידאלי לחשוב על עצמך.  
חיילת משוחררת? סבתא צעירה בנפשה? מובטלת, רוצה קריירה עצמאית או סתם לא אוהבת את המשרד? רבות מהרהרות על שינוי בקריירה למשהו שיותר יתאים להם, ומחפשות איך להתחיל את החיים או לשנות אותם בפרק השני לחייהן ולעצור בתחנת היופי והטיפוח, שהפכה ברבות הזמן לתחנת עצירה משמעותית  בחייה של כל אחת.
לא סתם, מדובר באחד התחומים הבולטים המציפים היום את שוק העבודה בקרב נשים וזה תחום היופי והאסתטיקה. נשים רבות היום עוסקות בתחום היופי על כל גווניו החל מקוסמטיקה ועד אסתטיקה כאשר בפנים נכללים נושאי המניקור והפדיקור, תחום הסרת השיער ואלף השיטות העומדות בפנינו, ועוד שאר טיפולים לעור, לפנים לידיים ולרגליים. התחום הוא מאוד רחב וכל מי שאוהבת ומתחברת אליו, תוכל ללמוד אותו לעומק בצורה רצינית ומקצועית, לקבל תעודה ולעסוק במלוא האהבה בנושאים שהיא אוהבת.

יותר ויותר בתי ספר נפתחו בשנים האחרונות לתחום טיפוח הציפורניים, המניקור והפדיקור שהפך להיות תחום עשיר בידע, חידושים, טכניקות ושלל מיומנויות.  כיצד לבחור את המקום המתאים? כזה שגם יהיה מקצועי, אמין ותומך לאחר הלימודים?
תמי ברעם, מנהלת מקצועית ברשת "נייל סטודיו" הוותיקה בישראל ומנהלת סניף אשדוד של הרשת, מציגה צרור עצות וטיפים לבחירת בית הספר הנכון עבורך:

** מגוון הקורסים בכל תחום ומשך כל קורס:
יש לשים לב לתחום היופי הנבחר – ולבדוק לעומק אילו קורסים מוצעים באותו תחום, ומהם הנושאים ומשך זמן הלימוד המוצע לכל אחד מהם.
לדוגמא: המניקור והפדיקור, היכרות עם כל השלבים בטיפולי פדיקור, הסיכונים הכרוכים ופתרונות לשלל הבעיות הרפואיות הקיימות בכפות רגליים כולל טיפול בכף רגל סוכרתית.
באופן נפרד מהמניקור והפדיקור קיימים קורסים שנועדו לפתח רק את עולם הנייל ארט, קישוטי הציפורניים ברמה הכי מקצועית שיש, גם פיסול באקריל וגם ציור מיניאטורי  מקצועי.
** הכי ותיק בעיר:
חשוב מאוד -  לבדוק את הוותק של בית הספר ולדעת כמה שנים הוא בתחום. נתונים אלה עשויים להעיד על איכותו ורמת הניסיון והמקצועיות.   
** היכן כדאי ללמוד? שלב ההמלצות!
אנחנו ב2014 ! מי לא עושה גוגל היום על כל מתכון או שמלה אז על לימודים או שינוי כזה בחיים, תמיד נבדוק באינטרנט. יש לשים לב לאתר של מקום הלימודים המיועד, האם הוא מסודר מפורט ועשיר במידע עדכני לפי תאריכים, דבר שיעיד על כך שהמקום רציני, עובד ודואג לעדכן ולהתעדכן בתחומו.  חפשו המלצות מאחרים שלמדו, גם ברשת וגם בכלל.
**  קרוב רחוק :
למרות המבחר הרב של בתי ספר מקצועיים ללימוד תחום הטיפוח והיופי, חשוב לבדוק איזה מבין בתי הספר מעניק את הפריסה הארצית  המקסימלית ובאמצעות סניפיו הקרובים יהיה יותר נוח להגיע ללימודים.
**שימוש בפיקדון הצבאי:
אפשרות לשימוש בכספי הפיקדון הצבאי- חיילת שלא עשתה שימוש בפיקדון הצבאי המקנה לימודים מקצועיים, תוכל לעשות בו שימוש במקומות המכבדים זאת .
** סוג התעודה בסוף הלימודים:
בדיקה נוספת חשובה היא מה התעודה המתקבלת בסיום הלימודים ובעיני מי היא נחשבת. האם התעודה באישור משרד התמ"ת, האם התעודה היא בינלאומית ומאפשרת אישור עבודה בחו"ל, או בסטנדרטים של מותגים בחו"ל?
** מי אמר תמיכה ולא קיבל? לאחר סיום הלימודים קופצים למים עמוקים, וגם כאן,  ישנם בתי ספר שדואגים לתמוך ולספק עבודה, וגישה ללקוחות פוטנציאליים, ומקיימים כנסים וימי עיון מקצועיים על מנת להמשיך ולהתעדכן בחידושים בתחום. 
רשת "נייל סטודיו" למשל, מעניקה בסיום הקורס, סדנא מעשית לפתיחת עסק וכלים לניהול המכון העתידי שלך.


נייל סטודיו: www.nailstudio.co.il. 1700-700-037. 
נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget