רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

18 במרץ 2014

מוצר מהפכני - We call U תשלח קובץ הקלטת שיחה עם נציג מכירות ללקוחותיה

We Call U מוסיפה שירות מהפכני נוסף...
אפליקציית We Call U תעביר ללקוחותיה קובץ הקלטה של שיחה עם נציג המכירות

 WeCallU המאפשרת חיבור למוקדי מכירה טלפונית בישראל בשלל תחומים מרחיבה את מגוון השירותים שלה ומוסיפה אפשרות לקבלת קובץ הקלטת שיחה; גיא תורג'מן מייסד We Call U: "מדובר בצעד נוסף אל עבר שיפור חוויית השימוש  זו תהיה בעתיד הדרך היחידה להצטרף לחברות ולקבל מהן שירות"
We Call U תשלח ללקוחותיה קובץ הקלטה של שיחה עם נציגי מכירות במייל. We Call U מספקת שירות היברידי המחבר באפליקציה ומוקד שירות בין לקוחות לנציגי מכירה על פי דרישה בזמן שנח ללקוח. היום, לא רק ניתן להזמין שיחה ממוקד מכירות מתי שנח ללקוח, אלא הלקוח מקבל גם עותק של השיחה עם נציג המכירות. כך יוכלו לקוחות We Call U לשמור על זכויותיהם בצורה טובה יותר במקרה שהם חושבים שלא קיבלו את מה שהתחייבו בפניהם.
אפליקציית We Call U הושקה בתחילת 2014 ומציעה ללקוחות חיבור למוקדי מכירה מתי שנח להם. ממשק האפליקציה מחלק את מוקדי המכירה של החברות לקטגוריות שונות כמו תקשורת, לימודים, כרטיסי אשראי, בנקאות ושירותי בריאות ומאפשרת למשתמש לבחור מתי הוא מעוניין שנציגי החברה ייצרו איתו קשר. ב-We Call U דואגים לחזור אל המשתמש בטווח הזמנים של רבע שעה על פי בחירת הלקוח.

גיא תורג'מן, מייסד We Call U  אמר כי "מדובר בצעד נוסף בדרך למהפכת השירות במוקדי המכירות והשירות בישראל. אנו פועלים לפתח את השירות ולהגיע למצב שבו גם שירות לקוחות וגם ניתוק מחברות יהיה זמין ללקוחות We Call U. החזון שלנו הוא שבעתיד, אנשים לא יתקשרו כלל למוקדי שירות ומכירה, מוקדי השירות, השימור והמכירה יתקשרו אל הלקוחות בזמן שנח להם, כפי שקורה היום עם מוקדי המכירה דרך We Call U". 
האפליקציה זמינה להורדה בחינם גם בחנות האפסטור וגם בחנות הגוגל פליי למכשירי אנדרואיד.
מצורף במקביל קישור לסרטון קצר המסביר על האפליקציה:


נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget