רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

5 במרץ 2014

רשת חנויות הנוחות Yellow מרחיבה את מגוון הקפסולות של מכונות הקפה

קפה ירוק: רשת חנויות הנוחות Yellow מרחיבה את מגוון הקפסולות של מכונות הקפה A MODO MIO :


משיקה את קפסולת TIERRA INTENSO תערובת יוקרתית של 100% פולי ערביקה עם רמיזה של שוקולד שגודלה בצורה בת קיימא בפרויקט שמובילה LAVAZZA בברזיל, הודו וטנזניה במטרה לשפר את הסטנדרטים בתחום הקיימות החברתית ואיכות הסביבה של כל מי שמעורב בגידול הקפה

רשת חנויות הנוחות Yellow מרחיבה את מגוון קפסולות הקפה לסדרת מכונות A MODO MIO  הנמכרות ברשת ומשיקה קפסולה חדשה - TIERRA INTENSO, תערובת קפה איכותית חדשה מ 100% פולי ערביקה להכנת קפה עם רמיזה של שוקולד המוסיפה לתערובת ארומה חזקה וייחודית.

הייחודיות בקפסולה זו מעבר לטעמה השוקולדי,  היא כי 100% מפולי הקפה בתערובת גודלו בצורה בת קיימא במסגרת פרויקט ייחודי שמובילה LAVAZZA בכפרים בברזיל, הודו וטנזניה במטרה לשפר את הסטנדרטים בתחום האיכות, הקיימות החברתית ואיכות הסביבה של כל מי שמעורב בגידול הקפה. החוות המגדלות את הקפה הן בעלות הסמכת Rainforest Alliance Certified. זוהי הסמכה בינלאומית המבטיחה עמידה בקריטריונים חברתיים וסביבתיים קפדניים בתחום החקלאות בת הקיימא. המשמעות היא שחוות גידול קפה אלו  מסייעות בהגנה על הסביבה וכן דואגות  לעובדי החוות ומשפחותיהן בכך שמעניקים להם תנאי עבודה ושכר הולמים.

הקפסולה החדשה מצטרפת ל 8  טעמים קיימים ואיכותיים כדוגמת.INTENSAMENTE.החזק והארומטי,  DOLCEMENTE LUNGO  האגוזי ו-APPASSIONATAMENTE  החזק והקטיפתי, ועוד.

את הקפסולה החדשה ניתן להשיג באופן בלעדי ברשת yellow. מחיר חבילת קפסולות (16 יחידות) 32 ₪. במבצע בלעדי ללקוחות Yellow friends+, ניתן לקבל כוס קפוצ'ינו מתנה בכל קנייה של 2 מארזי קפסולות (מכל הסוגים) ו/ או 4 מארזים ב- 110 ₪ עד ה 1.4.14
נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget