רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

23 בפבר׳ 2014

סוכריות גומי באריזה אישית ומשפחתית - 6 טעמים שונים

מותג הסוכריות תנת'ה משיק מוצרים חדשים בקטגוריית סוכריות הגומי: לראשונה:   מארזים אישיים ומשפחתיים ב – 6 טעמים שונים 

מותג סוכריות הגומי והממתקים
ת'נתה משיק סדרת מוצרים באריזות חדשות המותאמות לצרכן הישראלי. הסדרה כוללת שישה טעמים שונים של סוכריות גומי באריזה אישית ובאריזה משפחתית.  
 
צילום: אפרת אשל
הסדרה מציעה סוכריות גומי בטעמי:  בננה, גומיין, נחשים, בייבי דובי, טבעות ולב אפרסק. האריזות החדשות הותאמו גם הן לצרכן הישראלי ולהרגלי הצריכה שלו, הן מגיעות בגדלים של 100 גרם – לשימוש אישי,  או של 800 גרם – אריזה משפחתית.

מחירן של האריזות אטרקטיבי במיוחד ושווה לכל כיס;
סוכריות במשקל של 100 גרם – מחיר לצרכן:  5 ₪.
סוכריות במשקל של 800 גרם – כאריזת חיסכון. מחיר לצרכן -  28.90 ₪

כחלק מתהליך הרחבת המוצרים הוחלט לקחת את עיצוב האריזות צעד אחד קדימה על מנת לייצר הומוגניות ובולטות  על המדף. האריזות החדשות זכו למתיחת פנים, והמטרה היתה לייצר קו בעל אופי שמח ואחיד המתבסס על רקע כחול, כאשר המוצרים והדמויות נותנים את הצבעוניות המבדילה בין שלל האריזות.
לדברי יפעת יפה פיש, מנהלת השיווק של תנת'ה: "המעבר לאריזות החדשות מספק פתרון לשני צרכים מרכזיים: הראשון נוחות והתאמה לצריכה ממוצעת, והשני מחירם הנמוך של האריזות ביחס למחירים בשוק.
 לדבריה: "בנוסף, החלטנו להחליף את שפת עיצוב  המוצרים תוך מיקוד בצבע הכחול אשר ישמש את המותג לכל קטגוריית הממתקים. הצבע הכחול, מביא עימו בולטות ושייכות לעולם הזה".

חברת "
טופ גאם" תעשיות ממתקים בע"מ נוסדה לפני עשור והיא ממוקמת בעיר שדרות. במרוצת השנים הפכה ליצרנית הסוכריות וממתקי הגומי המובילה בישראל. החברה מציעה לשוק המקומי ולשווקים באירופה ובארה"ב אינסוף ממתקים במגוון צורות וטעמים, מכל הצבעים והסוגים. כיום חולשת החברה על מרבית משוק סוכריות הגומי בארץ, בנוסף על סוכריות הליקריץ', מרשמלו ועוד. באפריל 2013 השיקה החברה את המותג "תנת'ה", תוך שימת דגש על ערכים דוגמת מצוינות באיכות, פיתוח טכנולוגי ושירות.
נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget