רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

4 בפבר׳ 2014

פתרונות אחסון לחדרי הבית: חדש ברשת רהיטי דורון - קופסאות מעוצבות לחדרי הבית

פתרונות אחסון לחדרי הבית: רשת רהיטי דורון משיקה: קופסאות אחסון מעוצבות וצבעוניות לחדרי הבית

קופסאות הן פתרון מושלם  לאחסון חפצים בחדרי הבית. קופסאות מעוצבות ויפות נתפסות  גם כחלק משמעותי מעיצוב וסידור החללים: הן מכניסות טוויסט,  צבע, מרקם ותחכום וכן יכולות לשדרג כל חדר, על-פי צרכיו. מכיוון שהחדרים ברוב הבתים והדירות לא גדולים בשטחם, חשוב מאוד לייצר פתרונות אחסון נוחים, פונקציונליים ויעילים.
צילום: אסף רייכמן
 רשת רהיטי דורון משיקה בימים אלו סדרת קופסאות מעוצבות וצבעוניות המתאימות לחדרי הבית השונים: חדרי שינה, חדרי ילדים, חדרי נוער, לסלון, למטבח ולחדרי העבודה הביתי. הקופסאות מרובעות, בגדלים זהים ( 14*14 ס"מ), שניתן להערמה בצורה נוחה. הקופסאות במגוון של דוגמאות וצבעים שונים המשתלבים בצורה הרמונית עם סגנונות עיצוב שונים. ניתן למצוא קופסאות עם צורות גיאומטריות בצבעים זוהרים, קופסאות עם ציורי ינשופים צבעוניים, קופסאות בדוגמאות של  פרחים,  קופסאות המעוטרות באותיות גדולות באנגלית בצבעים סולידיים כמו אפור, חום, שחור ועוד.   
 הקופסאות של רהיטי דורון עשויות מחומרי פח עמידים ואיכותיים, הן דקות, קלות ויכולות לאחסן משקל גדול יותר מקופסאות קרטון ובנוחות רבה יותר.

הקופסאות משווקות עם מכסים תואמים והן מיועדות לאחסון כל הפיצפקס, וכל העולה על רוחכם: תמונות, אקססוריז, תכשיטים, ניירת, כלי כתיבה ועוד.

מחירים לצרכן:
  49  
ניתן להשיג בכל סניפי רהיטי דורון ברחבי הארץ, אתר החברה -   www.doron1949.co.il
נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget