רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

20 בדצמ׳ 2013

מראה סילבסטר של איב סאן לורן

כך תראי עוצרת נשימה בנשפי סוף השנה מומחי האיפור של Yves Saint Laurent מעניקים טיפים ועצות להשגת מראה לילה דרמטי, מפתה ומלא עוצמה.
  
לקראת נשפי סוף השנה והשנה האזרחית החדשה, איב סן לורן מציעה טיפים ועצות להשגת מראה דרמטי, מפתה ומלא עוצמה.

מראה סילבסטר של איב סאן לורן
צילום: ניקולה ורנר
  • כמו תמיד הבסיס למראה זוהר הוא המייק-אפ. חשוב לבחור מייק-אפ קל ונוח בגוון המתאים ביותר לגוון העור הטבעי שלך. יש למרוח בעזרת ספוגית או קצות האצבעות ממרכז הפנים כלפי חוץ.
  • השלב הבא למראה הזוהר שלנו הוא סומק, נבחר סומק במראה מבריק ומנצנץ בצבע ורדרד. את הסומק נניח בעזרת מברשת לא גדולה מידי, עגולה על תפוחי הלחיים (כאשר אנו מחייכים הם בולטים) בתנועות סיבוביות כך שיראה טבעי. ניתן להשתמש גם בברונזר כסומק שהוא אף יותר מנצנץ 
  • ל השגת מראה זוהר של עיניים מעושנות, מומלץ למרוח צללית בגוון ורדרד בהיר בעפעף העליון להארה מיידית. נגיעה של אפור בהיר בזוית החיצונית של העין ולמזג בעדינות לתוך העור.
  • גוון סגול-שזיף יש למרוח לאורך קו הריסים ולמזג אותו למעלה לעבר קשת הגבה.
  • ניתן להשתמש באפור כהה כדי להגדיר את העיניים באופן בו משתמשים באייליינר. עבור מבט עוצמתי יותר, ניתן לבחור במסקרה בייבידול בגוון שחור אינטנסיבי.
  • · להשלמת המראה הזוהר והחושני ולהשגת שפתיים מפתות ועוצמתיות יש למרוח שפתון בגוון אדום עמוק רב עוצמה. את השפתון יש למרוח בעזרת האפליקטור של ורני א-לברה המעניק דיוק מירבי, ברק ועמידות לאורך זמן. ליצירת מראה דרמטי במיוחד ניתן למרוח שכבה נוספת של השפתון. שימוש בשפתון עמיד יבטיח שמירה על הגוון גם לאחר הנשיקה בחצות.
  • כדי לעשות את הערב בלתי נשכח ושכולם יסובבו את הראש אחריך אל תשכחי להתיז את הבושם החדש והמהפנט של איב סאן לורן מניפסטו אליקסיר. 
מוצרי איפור להשגת המראה לחגיגות סוף השנה
·        מייק אפ LE TEINT TOUCHE ÉCLAT
·        סומק בלאש רדיאנס גוון מס' 4
·        ברונזר טרה סהרין
·        צללית OMBRE SOLO  בגוון מס' 12
·        צללית OMBRE SOLO  בגוון מס' 1
·        פלטת צלליות PURE CHROMATICS בגוון מס' 4
·        אייליינר בייבי דול גוון מס' 12
·        מסקרה בייבידול בגוון שחור

·        שפתון ורני א-לברה בגוון אדום
נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget