רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

19 בנוב׳ 2013

רשת ההנעלה PAYLESS מציעה: קולקציית מגפי גשם מגומי לילדים וילדות‎

גשם, רד כבר גשם, כי צריך לשטוף הכל... חוץ מהרגליים!!!
רשת ההנעלה PAYLESS מציעה: קולקציית מגפי גשם מגומי לילדים וילדות

ברשת הנעליים  PAYLESS – פיילס , יודעים היטב  כי בימי החורף הגשומים, הילדים אוהבים במיוחד לשחק בשלוליות, לקפוץ, לשמוח ולהשתולל. לעיתים החוויה הזו כרוכה בהירטבות מוחלטת של הילדים ושל כפות הרגליים בפרט.

PAYLESS  חושבים תמיד על הנוחות והבטיחות של הילדים, ובהתאם לכך מציעים את הפתרון המושלם להגנת כפות הרגליים של הילדים בימי החורף הגשומים: מגפי גשם עשויים מגומי איכותי.
מגפי הגומי מאפשרים לילדים לנוע בחופשיות בשלוליות ובבוץ מבלי להרטיב את הרגליים והגרביים. המגפיים בעלי סוליה גמישה ונוחה המתאימה לפעילות במשך היום יום.
בין פרטי הליין ניתן למצוא: מגפי גומי ורודות ושחורות עם נקודות צבעוניות לילדות, מגפי גומי עם הדפס ספיידרמן לבנים, מגפיים סגולים עם הדפס של דמות הילדים האהובה "דורה" ועוד.
בין המותגים המובילים המוצעים בליין מגפי הגומי של פיילס ניתן למצוא את המותגים המובילים בתחום ההנעלה בארה"ב DISNEY ו- .SMARTFIT

מותג ההנעלה SMARTFIT הושק לראשונה ברשת פיילס בשנת 1996, והוא מציע מבחר רחב של דגמים תוך שימת דגש על איכות ונוחות מחד, וסגנון אופנתי, צעיר ושיקי מאידך. הקו המנחה של המותג בייצור הנעליים מתבסס על מחקרים שמעידים כי ילדים הנועלים נעליים איכותיות ונוחות בצעירותם סובלים פחות מכאבי רגליים, גב ושרירים בבגרותם. המותג DISNEY, נבחר למותג האוהב על הילדים שכן הוא מציע מבחר דגמים צבעוניים הנושאים את דמויותיהן של כוכבי הילדים האהובים, תוך שילוב של צבעוניות מהנה ואיכות בלתי מתפשרת. כיום, נחשבים שני המותגים למובילים בתחום הנעלת הילדים בארה"ב.

טווח מידות: 21-37
טווח מחירים: 99-299.90 ₪
ענקית האופנה האמריקנית, Payless, הינה רשת קמעונאית המתמחה בהנעלה, וידועה במגוון הדגמים הרחב המוצע בחנות של מותגי הנעלה מובילים.  הרשת נוסדה ב1956, והיום היא בעלת דריסת רגל גלובלית מתרחבת עם כמעט 5,000 חנויות ברחבי העולם. מותג ההנעלה הבינלאומי מציע קולקציות נעליים ואקססוריז משתנות בהתאם לעונות השנה ובהתאם לטרנדים הבינלאומיים, לנשים, גברים וילדים. הקולקציות השונות כוללת עשרות דגמים ייחודיים בשלל סגנונות- מנעליי קז'ואל למראה יום יומי, נעלי ספורט ועד נעלי ערב מוקפדות ומאובזרות היטב.

להשיג בסניפי רשת פיילס ברחבי הארץ:
נתניה- מתחם רוגובין-פדרמן, פתח תקווה- הקניון הגדול, חיפה – סינמול שדרות ההסתדרות 55, אשדוד-  מתחם סטאר סנטר ז'בוטינסקי 47, באר שבע- גרנד קניון, שדרות טוביהו 125,  נצרת עלית – דודג' סנטר דרך העמק 41, עכו- החרושת 2, ירושלים- קניון רמות,  אילת- אייס מול.

נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget