רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

28 באוק׳ 2013

סוכריות ג'לי בינס המיתולוגיות במגוון טעמי פירות – ללא כולסטרול וללא אחוזי שומן

 חדש בארץ: סוכריות ג'לי בינס המיתולוגיות במגוון טעמי פירות – ללא כולסטרול וללא אחוזי שומן  
בימים אלה  משיקה חברת טופ גאם תעשיות בע"מ,  תחת מותג הסוכריות  "תנת'ה" את סוכריות הג'לי בינס האגדיות שמזכירות לקהל הישראלי חוויות ילדות נשכחות וטעמים מוכרים ואהובים מהבית. 

הסוכריות החדשות ללא כולסטרול וללא אחוזי שומן. הן  משווקות  באריזות המכילות 250 גרם ובהן שלל טעמי פירות וצבעים שונים: תפוז-כתום, לימון-צהוב, ענבים-כחול, תות –אדום ועוד.

האריזות שומרות על טריותו של המוצר  ומאפשרות פתיחה חוזרת של השקיות.
 מחיר לצרכן: 9.99 ₪.
 לסוכריות כשרות מהדרין – בהשגחת בד"צ בית יוסף.
 ניתן להשיג את סוכריות הג'לי בינס ברשתות המזון, קיוסקים וחנויות מובחרות ברחבי הארץ.

טיפ: את סוכריות הג'לי בינס הצבעוניות אפשר להוסיף כקישוט על עוגת שוקולד, עוגיות או קאפקייס אישיים וכך להפוך כל ביס לחוויה מטריפה.
 
חברת "טופ גאם" תעשיות ממתקים בע"מ נוסדה לפני עשור והפכה במרוצת השנים ליצרנית הסוכריות וממתקי הגומי המובילה בישראל. החברה מציעה לשוק המקומי אינסוף ממתקים במגוון צורות וטעמים, מכל הצבעים והסוגים. באפריל 2013 השיקה החברה את המותג "תנת'ה", תוך שימת דגש על ערכים דוגמת מצוינות באיכות, פיתוח טכנולוגי ושירות.
 
נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget