רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

10 במרץ 2013

מאירועי יום האישה 2013 -הואגינה של מולטי ג'ין שוברת את הטאבו!קרדיט ל'מולטי ג'ין'

קרדיט ל'מולטי ג'ין'

ואגינת ענק נצפתה מסתובבת ברחובות תל אביב במהלך סוף השבוע היא גויסה ע"י 'מולטי ג'ין' למסע הסברתי לפריצת הטאבו של הבעיות הווגינליות 

לרגל אירועי יום האישה הבינלאומי, ובמהלך כל סוף השבוע האחרון, נצפתה ואגינת ענק מהלכת חופשי ברחובות תל אביב, הווגינה הסתובבה בין אנשים תמהים, ספק נבוכים ספק מחויכים. הווגינה לא נבהלה. היא הגיעה לישראל כדי להישאר ולדבר ולשבור את הטאבו!

לינק לסרטון פעילות הואגינה ביוטיוב: http://youtu.be/-QAMiREAvUo
הואגינה, שגויסה למסע הסברתי על ידי "מולטי ג'ין", הסתובבה באירועים השונים ברחבי הארץ במטרה לפרוץ את הטאבו הנצחי שקיים בנושאים הואגינליים, שפוגע מאוד בנשים ובאופן שבו הן מטפלות בבעיות וזיהומים נרתיקיים.

נהוג לחשוב שנשים מדברות על הכל, אולם, מסתבר מסקר חדש, שדווקא על האיבר הכי נשי בגופן, הן לא מדברות כמעט כלל, ומשלמות על כך מחיר בריאותי, אישי, וזוגי כבד! בסקר שערכה "מולטי ג'ין" נמצא למשל שרק 3.5% מהנשים נוהגות לשוחח עם בן הזוג על הנושאים הללו!

ויש הרבה על מה לדבר:

הסקר חושף כי 74% מכלל הנשים, סובלות מבעיות וגינליות הכוללות גרד וצריבה, הפרשות מרובות, יובש בנרתיק וריח רע. 40% מהן סובלות שוב ושוב כל כמה חודשים, ואילו כ- 20% מהן סובלות מכך יותר מפעם בחודש!! עבור נשים אלה מדובר בפגיעה ממשית באיכות החיים, פגיעה באינטימיות ואף באיכות הזוגיות לצד סיכון לסיבוכים רפואיים.

רק 61% מהנשים מתייעצות עם הרופא. 10% לא מטפלות כלל!! וממתינות שהבעיה תחלוף מאליה, היתר נוטלות טיפול שמחליטות בעצמן, רק כי איננו דורש מרשם, והן חוששות לדבר על הבעיה, שחוזרת שוב ושוב, כי לא מקבלת פתרון הולם. בזמן הזה שהן סובלות, 70% מהנשים העידו בסקר שנמנעות מיחסים אינטימיים.

באירועי יום האישה הבינלאומי נמצאו אוזניים רבות שהטמיעו את החשיבות של התייעצות עם גורמים מקצועיים, רופאים ורוקחים, בכל מצבי אי נוחות ווגינלית.

"מולטי ג'ין"– סדרת מוצרים מהפכניים וטבעיים לטיפול בזיהומי נרתיק, טיפול בפטרת הנרתיק וזיהומים חיידקיים. המוצרים מסייעים בשמירה על פלורה ואגינאלית בריאה ומאוזנת. כל המוצרים מבוססים על תרכובת 2QR הייחודית והמוגנת פטנט תרכובת אשר יעילה במיוחד בחסימת חיידקים פתוגניים ופטרת. www.multi-gyn.co.il או בטלפון 03-6822258

נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget