רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

6 במרץ 2013

סקאל טויס משיקה בישראל בובות מאנסטר היי חדשות

סקאל טויס משיקה בישראל בובות חדשות המצטרפות לסדרת הבובות המצליחה: Monster High "תיכון המכושפות" ((Monster High

לרגל הצלחת סדרת הבובות Monster High  ( מאנסטר היי- בתרגום לעברית: "תיכון המכושפות") סקאל טויס משיקה בובות חדשות לילדות, מגיל 7 ומעלה. הבובות החדשות יצטרפו לסדרת הבובות, עם הדמויות האהובות.
בובות מאנסטר היי, מחיר 129 ש"ח

הסדרה מגוללת את חייהם של נערות ונערים בגיל ההתבגרות, הדמויות בסדרה נוצרו בהשראת ז'אנר סרטי המפלצות לילדים, על פי המגמה הגדלה בשוק הקמעונאי למוצרים גוטים, בעל מוטיבים מסתוריים ומפחידים.  הדמויות המככבות בסדרה הן קרובות משפחה של מפלצות מוכרות ואהודות מהאגדות כמו: דרקולה, פרנקנשטיין, המומיה, איש הזאב ועוד רבים. 

בובות Monster High הן בובות ססגוניות וצבעוניות שלכל אחת אופי, אישיות וכוח על טבעי משלה וכן אביזרים נלווים המאפיינים אותה.  לדוגמא: מברשת לשיער, יומן אישי, סטנד המאפשר להעמיד את הבובה וחיית מחמד ייחודית לכל בובה.

קולקציית בובות  Monster High החדשה:
ג'ין פייר לאנג (jinafire long) - לבושה בשמלה בסגנון אסיאתית עם הדפסי דרקון אדומים. האקססוריז שלה הם נעליים ורודות, חגורת זהב משתלשלת עם זנב דרקון, ומקל שיער שחור מעוטר בפרחי זהב וגדילים אדומים. שיערה הוא ירוק פסים והיא מאופרת בצורה מושלמת , ג'ין פייר מחזיקה מזוודה מתגלגלת עם עיצוב דרקון ויומן מסע בו היא לוכדת את הרגעים הבלתי נשכחים.


קלאודין וולף (clawdeen wolf) – לבושה בחולצה סגולה נוצצת וחצאית שחורה עם הדפסי חיות, חגורה זהב מלופפת סביב מותניה, נעלי פלטפורמה, צמיד ועגילים. האביזרים שלה מעוטרים בסימן הירח האהוב עליה. קלאודין מחזיקה יומן מסע בו היא מתעדת רגעים חשובים ומזוודה סגולה. קלאודין וולף יכולה להזיז את ראשה, לעצום את עיניה, להרים את ידיה לאוויר ולצעוק לשמיים.

סקולטי מייט (skultimate)- בתו של פנטום האופרה, בת 15 לבושה בשמלה לבנה חגורה שחורה שכרוכה סביב הצוואר והמותן והיא על גלגיליות צבעוניות ומגני ברכיים שחורים, יש לה רטייה בצורת לב ותסרוקת אדומה. היא תחרותית ובאמצעות הגלגיליות שלה היא מנצחת את היריבים.

ספקטרה וונדרגוסט (spectra vondergeist) – בתם של רוחות הרפאים, לבושה בשמלה אוורירית בעלת נוכחות מושלמת לרוח הרפאים שבה, נעליה בצבע ורוד ותכשיטיה בצבע כסף. לספקטרה כפתור שכאשר לוחצים עליו היא זוהרת בצבע כחול ומשמיעה קולות של רוח רפאים.

סקולטי מייט רולר SKULTIMATE ROLLER) )- בתו של זומבי, בת 15 , לבושה בשמלת פסים שחור לבן עם שרוולים ורודים זוהרים. היא משלימה את מראה הזומבי עם תסרוקת פסים. סקולטי רולר מגיעה עם משקפים ירוקים, גלגיליות שחורות וגלגלים צבעוניים, וקסדה ורודה זוהרת ששומרת על בטיחותה.



מחיר: 129.99 ₪

את בובות Monster High ניתן להשיג בחנויות הצעצועים המובחרות
נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget