רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

6 במרץ 2013

שלישיית מה קשור וישראל קטורזה יופיעו בחנויות איקאה במסגרת שת"פ של הרשת עם מועדון הצרכנות 'הוט'‎

שלישיית מה קשור וישראל קטורזה יופיעו בחנויות איקאה במסגרת שת"פ של הרשת עם מועדון הצרכנות 'הוט'


האמנים יופיעו במסגרת אירוע קניות מיוחד, במהלכו יעניק מועדון הוט לאלפי עמיתיו הנחה של 10% לקנייה ברשת

לקראת חג הפסח יוצאת רשת איקאה ישראל בשיתוף פעולה עם מועדון הצרכנות הוט במסגרתו יקיימו בתאריך ה-14.3 ערב קניות מיוחד אל תוך הלילה, בין השעות 21:00-01:00. רשת איקאה תרחיב לראשונה לטובת המהלך את שעות הפעילות של חנויות נתניה וראשון לציון עד אחת אחר חצות, ואילו מועדון הוט יעניק למחזיקי כרטיס האשראי של המועדון אשר יגיעו לחנויות, הנחת קנייה של 10%.


לצד הקניות, יוכלו לקוחות איקאה ועמיתי מועדון הוט ליהנות משתי הופעות סטנד- אפ, אשר יתקיימו בחצות הלילה במקביל בשתי החנויות: שלישיית מה קשור תופיע בחנות בנתניה, ואילו הקומיקאי ישראל קטורזה יופיע בפני המבקרים שיבחרו להגיע לחנות בראשון לציון. בנוסף, יהנו המבקרים מדוכנים ואטרקציות נוספות אשר יהיו פזורות ברחבי החנויות, בהפקת חברת "פירוצ'י הפקות".

יורי מרק, מנכ"ל מועדון הצרכנות הוט: "זהו אירוע יוצא דופן שטרם נערך בישראל. העובדה כי רשת איקאה הסכימה לקדם אירוע מסוג זה בפעם הראשונה במתחמי החנויות שלה מהווה תעודת כבוד עבור המועדון, שנתפס היום כאחד הגופים הצרכנים החזקים, המעניק לעמיתיו חווית קנייה המשלבת תרבות, בידור ופנאי. אני מבקש להודות למנכ"ל איקאה ישראל, שלומי גבאי, על  שהרים את הכפפה וקידם את המהלך"

שלומי גבאי, מנכ"ל רשת איקאה ישראל": אני מברך על שיתף הפעולה עם מועדון הצרכנות הוט, במסגרתו תספק רשת איקאה לאלפי העמיתים החברים בו חווית קניה מהאיכותיות בישראל. רשת איקאה ישראל בוחרת בקפידה את הפרויקטים בהם היא נוטלת חלק, וכן את השותפים שלה למהלכים מסוג זה. מהלך זה מהווה ממחיש שוב את היותה של איקאה כמקום בילוי מוביל, המספק מגוון הצעות לקניות ופנאי.

אודות מועדון הצרכנות "הוט"

מועדון הוט הוא אחד משני מועדוני הצרכנות הגדולים בישראל, בו חברים כ160- אלף איש, מרביתם הנדסאים מהנדסים וטכנאים.

אודות רשת איקאה

רשת איקאה העולמית כוללת 340 חנויות ב-40 מדינות. מחזור המכירות של הרשת הסתכם בכ -27.5 מיליארד יורו בשנה שהחלה ב- 1.9.2011 והסתיימה ב- 31.8.2012. בשנה זו ביקרו בסניפי הרשת 776 מיליון מבקרים. אמצעי השיווק העיקרי של הרשת הוא הקטלוג הנשלח ישירות לבתים – השנה הודפסו 212 מיליון קטלוגים ברחבי העולם, המהווים את הפקת הדפוס השנייה בגודלה בעולם אחרי התנ"ך. בישראל פועלת הרשת מאז אפריל, 2001 באמצעות שתי חנויות: במחלף פולג בנתניה, חנות ששטחה 25,000 מ"ר שנפתחה מחדש ב-6.3.2012. ובמתחם מעוין שורק בראשון-לציון, חנות ששטחה 34,000 מ"ר, אשר נפתחה במרץ, 2010. ממועד כניסתה לישראל, ביקרו ברשת כ- 28.7 מיליון מבקרים.
נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget