רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

11 במרץ 2013

דוגמנית הבית החדשה של רשת גלי: מלכת היופי במיל' לירן כוהנר

לירן כוהנר – מלכת היופי לשנת 2007 נבחרה כדוגמנית הבית של רשת גלי כוהנר, תככב בקמפיין אביב קיץ 2013 של רשת גלי 

הדוגמנית ומלכת היופי במיל' לירן כוהנר, נבחרה כדוגמנית הבית של רשת גלי,  להוביל את קמפיין אביב - קיץ  2013. כוהנר, תככב בקמפיין לצד דוגמנים נוספים. עבור קמפיין אביב קיץ 2013 תקבל 40 אלף ₪.
לירן כוהנר
צילום ירדן הראל

יהודה אלבז , מנכ"ל  קבוצת בריל, המפעילה בישראל את רשת גלי,  מסר : " האסטרטגיה הפרסומית לעונה הקרובה מתבססת על קמפיין רחב הפונה לקהלים שונים: נשים, גברים, בני נוער, ילדים ומשפחות ועל כן נבחרו מספר רב של דוגמנים/ות. יחד עם זאת החלטנו שאת הקמפיין תוביל דמות ידועה ובחרנו במלכת היופי לשעבר לירן כוהנר, הנחשבת לאחת הדוגמניות המצליחות בישראל, היא נחשבת כאייקון אופנה ועצם היותה מלכת יופי של ישראל בעבר מעצימה את ערכי המותג של רשת נעלי שהינה רשת ישראלית מוכרת ואהובה".
לדבריו: "לירן כוהנר מזוהה עם ערכי המותג גלי: ישראלי, מצליחה,  איכותית  ואופנתית,  ערכים העולים בקנה אחד עם ערכי הרשת, שמזה עשורים רבים מצליחה להוביל בישראל את שוק הנעליים לכל המשפחה במחירים שווים לכל נפש".

הקמפיין בכיכובה
 של לירן כוהנר, יערך ע"י משרד הפרסום ענבר מרחב ניסן, הוא יעלה  לקראת השקת הקולקציות החדשות, בסוף  חודש מרץ 2013, בהשקעה  הנאמדת בכ – 3 מיליון ₪. הקמפיין כולל  פרסום בעיתונות ארצית, מגאזינים, קטלוג, ,  פעילות ברשת החברתית ושלטים בנקודות המכירה. כמו כן תערוך רשת גלי קמפיין אינסטגרם רחב.

לירן כוהנר, בת 25, נבחרה כזוכה בתחרות מלכת היופי של שנת 2007, שנה לאחר מכן השתתפה בתוכנית ריאלטי "המירוץ למיליון" בו התחרתה לצד ילנה ראלף. בעבר הצטלמה לקמפיין של בגדי הים פלפל ושיחקה בסדרת הטלווזיה "מה בכריש".רשת גלי מקבוצת בריל, מפעילה בישראל 76 סניפים. בשנה האחרונה שימשה הזמרת גליה עטרי כפרזנטורית המותג, בעבר כיכבו דמויות מובילות בקמפיינים של גלי כמו: מורן אטיאס, אילנית לוי  ועוד.
נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget