רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

29 במרץ 2013

מבצעי חודש אפריל. חג שמח!

1. אל תהיה על הקשקש קמדיס במבצע אפריל 20% הנחה לשמפו וקרם הפנים- מסדרת "סבומדיס" המיועדים להקלה בתסמיני סבוריאה של עור הפנים והקרקפת

שמפו סבו מדיס במבצע בחודש אפריל
חברת  קמדיס המתמחה במוצרים דרמטולוגיים לעור רגיש,  יוצאת במבצע במהלך חודש אפריל,  שיפיל לכם את הקשקשים. שמפו לטיפול בקשקשים וקרם פנים של קמדיס מסדרת "סבומדיס" בהנחה של 20% במהלך כל החודש.שני מוצרים אלו מסדרת סבומדיס, מטפלים בעור פנים שומני ואדמומי בעיקר באזור ה-T , במניעה והסרה של קשקשים.
סבו מדיס  שמפו- לטיפול בקשקשים,  מטפל בקשקשים של הקרקפת ומונע הופעת חדשים,  מנקה את הקרקפת והשיער.
סבו מדיס קרם פנים- קרם פנים טבעי, לעור פנים שמנוני ואדמומי בעיקר באזור ה-T.

"קמדיס" נמכרים בקופת חולים מכבי, ברשתות: "ניו-פארם" "אורגניק מרקט",  ובתי טבע נבחרים ברחבי הארץ. לבירור נקודת מכירה: 1800-350-320.

לבירור נקודת מכירה: 1800-350-320. www.kamedis.com
המבצע מתקיים עד סוף אפריל או עד גמר המלאי.
להזמנת דוגמית מתנה היכנסו לפייסבוק KAMEDIS.

2. "טומי טיפי" במבצע אפריל – ברשת "שילב" בקבוקי "טומי טיפי" ב-30% הנחה


חברת "הנסיך הקטן", המתמחה ביבוא מוצרי תינוקות, צעצועים וכלי כתיבה, של המותגים המובילים בעולם, יוצאת  במבצע אטרקטיבי ברשת שילב על כל בקבוקי האכלה של  "טומי טיפי" בחודש אפריל:

הכי טבעי ללא ביספונל 2 בקבוקים 150 מל


המבצע יתקיים ברשת "שילב" , במסגרתו כל בקבוקי טומי טיפי – הכי טבעי כמו אמא - יימכרו  בהנחה של 30%. מגוון בקבוקי טומי טיפי מסדרת "הכי טבעי כמו אמא כולל: בקבוקים בודדים ב-3 גדלים (150 מ"ל, 260 מ"ל,340 מ"ל), מארזי זוג בקבוקים בשלושה גדלים ושלישיית בקבוקים בנפח 260 מ"ל.



המבצע יחול במהלך כל חודש אפריל או עד גמר המלאי .




לבירור נקודות מכירה: "הנסיך הקטן" 08-9426633.

אתר הנסיך הקטן:  www.littleprince.co.il


נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget