רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

10 בפבר׳ 2013

חימום בחדרי הילדים- יש חדש

לחמם לגוזלים את הקן:"פיקסול" – חימום בריא ומעוצב לחדרי ילדים לא מייבש את האוויר ומתאים ביותר לאסתמטיים ורגישים תנור הסקה מעוצב עם שלט, אקולוגי, חסכוני ואפילו בריא

"פיקסול" – חימום בריא ומעוצב לחדרי ילדים
הימים הקרים מעלים בנו ההורים את רף הדאגה, שכן, מעבר לעובדה שאנו דואגים להם באופן שוטף בכל דקה במהלך היום, ימי החורף נותנים לנו ההורים כל הזמן את התחושה שאולי קר להם אבל הם קטנים מדי כדי להגיד או כדי לשים לב לכך, הרי גם אם נשאל את הפעוט האם קר לו, סביר כי יענה בשלילה.

כיום אפשרויות החימום שונות ומגוונות. לחמם את חדר התינוק או הילד, מצריך לקחת בחשבון מספר פרמטרים כמו לא לייבש אותו, לא לחמם יתר על המידה או חס וחלילה לדאוג שלא תיגרם שריפה. חשוב להקפיד על טמפרטורה מתאימה לצד רמת לחות טובה.
אחת הבעיות אשר עלולות לצוץ עקב חימום הבית והחדר, הנו יובש באוויר מה שעלול לגרום לגירוי בדרכי הנשימה ובעיניים, במיוחד אצל ילדים הסובלים מאלרגיה, אסטמה ובכלל זה עלול להגביר את הרגישויות. גם היבט הבטיחות, מחייב התייחסות רצינית, שכן, עדיף למנוע מהילדים קירבה למכשירים העלולים לגרום לשריפה בדרך זו או אחרת.

השנה הצטרף למערך המחממים ה"פיקסול" גופי חימום מעוצבים, אקולוגיים וחסכוניים, עשויים מלוח זכוכית מחוסמת, המקנים חימום נעים, בריא, חסכוני ושאינו מייבש. הפיקסול פועל בטכנולוגיית אינפרא אדום, וע"י כך מפיץ חום ומחמם את חלל החדר מבלי לייבש את האוויר, מבלי לפזר אלרגנים ואבק ומבלי לסכן את התינוק בכוויות או קירבה לאש.

את הפיקסול ניתן להרכיב בהתקנה פשוטה לקיר בחלל חדר הילדים ע"פ המידה הנכונה. החימום שקט ולכן לא יפריע לתינוק את שנתו. יתירה מכך, הוא מוסיף נופך עיצובי, ובעל מערכת שליטה ובקרה הניתנת לתכנות מראש.
פיקסול מאושר ע"י מכון התקנים הישראלי, עומד בתנאי הבטיחות והחשמל המחמירים, ונמצא בטיחותי לילדים ולמגע.

PICSOL נחלו הצלחה מסחררת באירופה בשנים האחרונות, הגיעו השנה לישראל, וכעת נמכרים באולמות תצוגה של חנויות מובילות ברחבי הארץ, בניהם יעד פירזול .

צבעים לבחירה : אדום, ירוק, שחור, לבן, ודגם חדש בגימור מראה ! מחיר מומלץ לצרכן: החל מ 4,120 ₪


ניתן להתרשם מתצוגות ולהשיג אצל המפיצים המורשים בפריסה ארצית - לצפייה ברשימה ניתן להיכנס לאתר הבית: http://www.picsol.co.il/ .
נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget