רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

5 בפבר׳ 2013

מותג הלאקים ESSIE יעניק חסות לשבוע האופנה בניו-יורק

מותג הלקים ESSIE  מהווה חלק בלתי נפרד משבוע האופנה בניו יורק סתיו/חורף 2013/14  ומעניק חסות ל- 20 תצוגות אופנה כאוטוריטה האולטימטיבית לצבע

ESSIE בשבוע האופנה, אביב קיץ 2013

v -essie הסמכות המובילה מאחורי הקלעים, ומשתף פעולה עם מיטב הכישרונות המובילים בתעשיית טיפוח הציפורניים כדי לפתח מראות ציפורניים יחודיים לכל מעצב, ולהכתיב את מגמות האופנה.

v אססי ויינגרטן, מייסדת ומנהלת הקריאייטיב:"שבוע האופנה בניו יורק מסמל את פסגת היצירתיות וכמו בכל עונה, אני ממש נרגשת לחלוק צבע, טרנדים ומומחיות עם מעצבים המדהימים. כבוד גדול הוא להיות מעורבים בפעילותם של אמנים כל כך מוכשרים".

שבוע אופנה ניו יורק סתיו/חורף 2013/14:

רשימת המעצבים המלהיבה והמרשימה של עונה זו, משלבת את מעצבי האופנה המובילים בעולם עם כמה מהכישרונות העולים של תעשיית האופנה, ובכללם: בילי ריד, קרולינה הררה, קושני ואוקס Cushnie et Ochs, מעצבת התכשיטים המתוחכמים דבורה פאגאני Deborah Pagani, דיאן פון פירסטנברג, דונה קארן ניו יורק DKNY, דאגלס הנאנט, הלמוט לאנג, ג'ני פקהאם, מילי Milly, מוניק ליולייה Monique Lhuillier, נעים קאן Naeem Khan, נונו Nonoo, פיליפ לים, ראלף רוצ'י, רבקה מינקוף, ריד קראקוף, רים אקרה, ורוניקה בירד, ווס גורדון ו-זאק פוזן.

צוות מניקוריסטיות מובילות וידועות, המככבות בכתבות אופנה, הורכב עבור essie בקפידה וכולל שמות חמים כמו: Michelle Saunders, Dawn Sterling, ועוד. קבוצה מרשימה זו של מניקוריסטיות מובילות ויצירתיות, תטפל בציפורני הדוגמניות שיעלו על מסלולי הדוגמנות ותספק מאחורי הקלעים מומחיות שאין שנייה לה, חזון ייחודי וטכניקות חדשניות.


לדבריי אססי ויינגרטן, מייסדת ומנהלת הקריאייטיב,"צבע לציפורניים הוא ללא ספק אביזר האופנה האולטימטיבי לנשים אשר רוצות להצהיר הצהרה אופנתית. נשים צריכות להיות לבושות מקצות הציפורניים בידיים ועד קצות הציפורניים ברגליים, כולל כל מה שביניהן." שבוע האופנה בניו יורק מסמל את פסגת היצירתיות וכמו בכל עונה, אני ממש נרגשת לחלוק צבע, טרנדים ומומחיות עם כמה מהמעצבים המדהימים ביותר. כבוד גדול הוא לנו להיות מעורבים בפעילותם של אמנים כל כך מוכשרים."

על essie

"essie", המותג האמריקאי המומחה בטיפוח ציפורנים משנת 1981, נוסד בניו יורק על ידי אססי ויינגרטן, האוטוריטה לצבע. אססי הוא מותג אהוב ומוערך בשל הגישה היצירתית שלו ללקים לציפורניים, המאופיינים בשמות מתוחכמים וקליטים אשר יצרו סטנדרט חדש בקטגוריה הזו. כמותג המוביל בתחום מוצרי היוקרה, "אססי" הוא המותג לטיפוח ציפורניים האופנתי, האמין והאיכותי בקרב אנשי מקצוע בתחום היופי, יודעי דבר בתעשייה,  בקרב ידועניות ונשות אופנה בלמעלה מ-100 מדינות. "אססי" מחויבים לסטנדרטים של בטיחות עם סדרה עטורת פרסים של מוצרים לטיפוח הציפורניים ולמעלה מ-900 גוונים נכון להיום.

נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget