רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

14 בפבר׳ 2013

הדוגמנית שלי חזן נבחרה כפרזנטורית של רשת ג'אמפ - חוזרת לעולם הדוגמות לאחר הפוגה של 7 שנים‎

לאחר הפוגה של 7 שנים הדוגמנית שלי חזן חוזרת לדגמן בימים אלה נבחרה חזן כפרזנטורית של מותג האופנה ג'אמפ שלי תקבל כ- 50 אלף דולר לשנה

שלי חזן
צילום גלעד וולפין
 הדוגמנית שלי חזן, אשתו של סוכן הדוגמניות רוברטו בן שושן, החליטה לחזור לעולם הדוגמנות לאחר
כ-7 שנים בהם התמקדה בגידול ילדיה ולקחה "פסק זמן" מעולם הדוגמנות.

חזן, נבחרה בימים אלה כפרזנטורית של רשת האופנה ג'אמפ וחתמה על חוזה לשנה במסגרתו תקבל
כ- 50 אלף דולר.
 קמפיין הרשת לעונת אביב-קיץ 2013 יצטלם בחודש פברואר. החברה תשקיע כ-6 מיליון ₪  בקמפיין , אשר יכלול בין היתר פרסום בטלוויזיה, שילוט חוצות, מודעות, אינטרנט ועוד.

לדברי אבי מלכה, ממפעילי רשת ג'אמפ: הקמבק של שלי חזן לעולם הדוגמנות יצור בה עניין רב לאחר שפרשה לפני כ – 7 שנים.  חזן נחשבת לאחת הדוגמניות שהצליחו להגיע להישגים רבים: דגמנה לחברות מובילות, צעדה על מסלולי אופנה רבים בארץ ובעולם,  הופיעה בתוכניות טלוויזיה וכיכבה על מגאזינים מובילים בעולם ונחרטה בזיכרון כדוגמנית מובילה"

לדבריו: "אנו שמחים לצרף את שלי חזן כפנים של ג'אמפ היא משלבת תכונות התואמים לערכי המותג:  נשים, מלאות ביטחון עם אמירה אופנתית ונחשבת כאייקון אופנה".

שלי חזן מסרה: "אני נרגשת לחזור לדגמן, קבלתי ב 7 שנים האחרונות הצעות רבות מחברות אפנה, קוסמטיקה וביוטי ומפתיע אותי כל פעם מחדש שזוכרים אותי. כבוד גדול מבחינתי להיות הפרזנטורית של מותג גדול ומוביל בתחום האופנה".

שלי חזן, בת 28 התחתנה בשנת 2005 עם רוברטו  בן שושן ונולדו להם שני ילדים" סתיו בן ה – 6 וטליה בת ה- 3. בעבר כיכבה  על שערי מגזינים שונים כדוגמת: ELLE, OTTO,  והצטלמה לקמפיינים רבים בניהם: סקצ'רס, דלתא, טובל'ה, נעלי לורן ועוד.

רשת ג'אמפ מקבוצת ריטייל ישראל  מונה 43  סניפים.  בשנתיים האחרונות שימשה הדוגמנית הברזילאית ריקה פרננדה כפרזנטורית המותג. קבוצת ריטייל ישראל, המפעילה את רשת ג'אמפ,  נמצאת בבעלותו של איש העסקים אבי מלכה. הרשת מפעילה כיום 150 נקודות מכירה ברחבי הארץ של המותגים:  ml המונה כיום כ –92 סניפים ברחבי הארץ, רשת ג'אמפ המונה  43 סניפים.
נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget