רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

18 בפבר׳ 2013

חברת נירלט משיקה: צבע קיר חדשני נגד עובש ופטריות - לחדרי אמבט ולחדרים לחים


העובש נמלט מחדר האמבט: נירלט משיקה לקראת פסח צבע קירות ייחודי לצביעת חדרי אמבט וחדרים לחים נירוקריל לאמבט EXTRA להגנה מעולה בפני עובש ופטריות 

נירלט נירוקריל לאמבט
אקסטרא הגנה בפני עובש ופטריות

צילום דן לב
בימים אלו מרחיבה נירלט את משפחת צבעי הקירות תחת מותג נירוקריל ומשיקה את נירוקריל לאמבט EXTRA. המוצר החדש הינו בעל נוסחה ייחודית המכילה רכיבים פעילים במינון גבוה יותר מהמקובל בשוק, כך שהם נותנים את ההגנה הגבוהה ביותר בשוק כנגד עובש ופטריות.
בנוסף, המוצר החדש הינו בעל כושר הכיסוי הגבוה ביותר (11 מ"ר לליטר), כמו יתר מוצרי הסדרה החדשה של נירלט תחת המותג נירוקריל.
נירוקריל לאמבט EXTRA  מתהדר בגוון הלבן ביותר בשוק שאותו ניתן לקבל גם בגווני פסטל.
מחיר מומלץ לצרכן של נירוקריל לאמבט EXTRA- 60 ₪ לאריזת 1 ליטר
 שיר זכאי, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בנירלט: "כחברה מובילה בשוק הצבעים בישראל, נירלט שוקדת כל הזמן על פיתוח מוצרים חדשים על מנת לתת את המענה המקצועי והמתאים ביותר לקהל הלקוחות שלנו. כחלק מצביעת וחידוש הבית בפסח עולה הצורך לחדש גם את חדרי האמבט והחדרים הלחים בבית. בעונת השנה הקרה הזו שבה מתרבה העובש על קירות החדרים הלחים בבית מתעורר בנוסף לצורך לחדש את הבית, גם הרצון לתת הגנה בפני עובש ופטריות. עם הפיתוח החדש של נירלט- נירוקריל לאמבט EXTRA , ניתן בפעולה אחת פשוטה גם  לחדש את הקירות בחדר האמבט וגם להגן עליהם- היות והמוצר הינו חלק ממשפחת נירוקריל, ניתן לעשות זאת גם בעלויות נמוכות יותר שנובעות מכושר כיסוי גבוה במיוחד של המוצר בדיוק כמו יתר מוצרי הסדרה".
נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget