רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

12 בפבר׳ 2013

מותג המעצבים הבינלאומי מניפסטו יוצא בהצהרה חדשה ומשיק את מניפסטו !

"מניפסטו" הצהרת הנשיות החדשה:  מותג המעצבים הבינלאומי Yves Saint Laurent יוצא בהצהרה חדשה ומשיק את MANIFESTO   בושם חושני לאישה הנחשקת בעלת נשיות המעוררת תשוקה והערצה, הממציאה את עצמה מחדש בכל רגע, נועזת, לעולם לא מוותרת, יוצרת חוקים משלה ושוברת מוסכמות.

מניפסטו 50 מ"ל מחיר: 510 ש"ח
צילום ניקולה ורנר

  • מניפסטו - התעוזה מגיעה בראש ובראשונה דרך הבחירה הייחודית של המרכיבים: תווים ירוקים המעניקים מודרניות, יסמין המביא את הנשיות ופולי טונקה המוסיפים חושניות. המפגש בין 3 האלמנטים האלה הוא לב ליבו של "מניפסטו"...
  • מניפסטו- בקבוק נשי וחושני במיוחד עם "חגורה" של תכשיט מלוטש לפאות רבות, בצבע סגול אופנתי, המבטא פיתוי אולטימטיבי ותשוקה נועזת.
  • השחקנית האמריקאית הצעירה והמבטיחה ג'סיקה צ'סטיין, זוכת פרס גלובוס הזהב ומועמדת לפרס האוסקר, נבחרה להוביל את קמפיין הבושם החדש לנשים MANIFESTO "מניפסטו", שיושק בישראל בפברואר 2013. (הרחבה בעמוד 3) "הכוח העדין, הקסם הקורן והרוח החופשית של ג'סיקה צ'סטיין כבשו אותנו. ג'סיקה מגלמת את תמצית הנשיות של איב סאן לורן, אישה המסמלת את תקופתה, עצמאית, נחושה ואף פעם לא נמצאת במקום בו הייתם מצפים למצוא אותה," סטפאן בזי Stephan Bezy, המנכ"ל הבינלאומי של איב סאן לורן. 

לעולם לא מוותרת צוחקת מכל הלב נוצצת קוראת תיגר על המוסכמות יוצרת את החוקים שלה הולכת על הכל, מסרבת להשתעמם, נועזת.

מותג המעצבים הבינלאומי איב סאן לורן יוצא בהצהרת הנשיות החדשה ומשיק את הבושם החדש לאישה "מניפסטו" המהלל את תעוזת הנשים.

האישה שבעינייה, אין טעם לחיים ללא תשוקה
הבושם המבטא עצמאות, מיועד לנשים הממציאות את עצמן מחדש בכל רגע. נועזות, עומדות באומץ לב מול הסתירות הפנימיות וההגזמות שלהן. מעל ומעבר למוסכמות, הן יוצרות את הקודים האישיים שלהן ללא כל מגבלה, כשאין ולו דבר אחד שיכול להקהות ולעמעם את הקיום שלהן. "מניפסטו" - לנשים האומרות "כן" לסגנון, ליופי ולמסתורין ותשוקה.
  
הניחוח - מפגש בין 3 מרכיבים ייחודיים היוצרים את "מניפסטו"...
הבושם "מניפסטו" חושף אישיות חזקה ועשירה כאשר פרח היסמין המשמש כחוט המקשר בין המרכיבים. פרח מתוק, המעורר רגש עז, שטוף אור ומסתורי, פרח שנשים יכולות להזדהות איתו באופן מושלם והמעניק את התשוקה לאישה התוססת ומלאת החיים, קלילה, רכה, עדינה ונועזת.

התווים הירוקים, השקופים של שושנת העמקים מוסיפים את השמחה האביבית והרעננה לפיתוי המושך. דומדמנית שחורה נושאת ניחוח מיוחד. בתוך התמציות של ליבת עץ ארז ואלגום, אקורד של עצים חושניים עוטף אותן כמו עור שני ומשחרר את הזוהר המתוק של וניל ופולי טונקה.    

ב"מניפסטו", התעוזה מגיעה בראש ובראשונה דרך הבחירה הייחודית של המרכיבים. התווים הירוקים מעניקים מודרניות, היסמין מביא את נשיות ואילו פולי הטונקה מוסיפים חושניות. המפגש בין שלושה האלמנטים יוצר את "מניפסטו"...

אן פליפו ו-לוק דונג – הבַּשָּׂמים שיצרו את "מניפסטו"

בקבוק הבושם - תכשיט מלוטש בדמות אישה
הבקבוק של "מניפסטו" - צללית נשית וחושנית עם "חגורה" של תכשיט מלוטש לפאות רבות, בצבע הסגול האופנתי המבטא פיתוי אולטימטיבי ותשוקה נועזת. צבע הגורם להתרגשות, ומעורר תגובות ללא מעצורים, צבע של התחלות ומסעות דמיוניים. סוג של הבטחה מלאה בתעוזה. צבע אותו שילב איב סאן לורן עם פוקסיה בשנות ה-60 כדי לזעזע את המונוכרומים ברוח הפופ.
סגול קסום, מלא עוצמה וגאווה, משיי, ארוטי, מכשף ורוחני, אפוף סוד ושופע כמו האמטיסט, האבן המסמלת מעברים ומטמורפוזה.  

מחיר מומלץ לצרכן:
510 ₪ ל-50 מ"ל
650 ₪ ל-90 מ"ל



ניתן להשיג ברשתות סופר-פארם, המשביר לצרכן, אפריל וניו-פארם ברחבי הארץ.


נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget