רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

3 בפבר׳ 2013

מותג האיפור הבינלומי לוריאל פריז מציג את מראה האיפור לוולנטיין דיי‎



Love is in the air…
glam bronze מחיר 144.99 ש"ח
צלם מוטי פישביין

לרגל חגיגות יום האהבה הבינלאומי- Valentine's Day  מותג האיפור הבינלאומי
  L'ORÈAL PARIS מציג את המראה הקלאסי, החושני והרומנטי.


פרידה פינטו דוברת המותג לוריאל פריז וכוכבת בינלאומית מובילה את מראה האיפור המאוהב לחג האהבה הבינלאומי.

מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז מציג את מראה האיפור ליום האהבה הבינלאומי, הוולנטיינס דיי. מראה זה מייצג את האישה בעלת הנשיות הרכה, המתפרצת, הסקסית, הבטוחה בעצמה וכמובן המאוהבת.

המראה- נקי, חזק ודרמטי עם גוונים טבעיים, עדינים ואציליים. השפתיים מודגשות וחושניות המשדרות עוצמה וחוזק. עור הפנים חלק ומשי עם הדגשות קלות ומבריקות בעצמות הלחיים, עיניים במראה עדין וכובש. מסתורי ונחשק שאי אפשר לעמוד בפניו...

כול אחת יכולה בקלות רבה להשיג את תוצאות המראה הרומנטי והקלאסי.



טיפים להשגת המראה:

·         התחילי עם בסיס מושלם, התאימי מייק אפ בגוון המתאים לגוון העור שלך- מומלץ לבחור במייק אפ טבעי הנותן זוהר לעור, אנחנו לא מעוניינים במראה "עשוי".



·         השתמשי ברביעיית צלליות בגוונים חומים, הרעיון הוא להשיג מראה טבעי, אך אנחנו כן נדגיש את הזווית החיצונית ונעבוד בשימוש ובשילוב מס' גוונים.

התחילי עם גוון בהיר והניחי אותו על כול גלגל העין, קחי מעט מגוון חום ברונזה כהה והדגישי את הזווית החיצונית של העין, טשטשי היטב לתוך כפל העפעף.בעזרת כרית האצבעות. הוסיפי מעט מגוון חום בהיר יותר באמצע גלגל העין , על מנת לזרוק מעט אור.

הניחי בעזרת מברשת אלכסונית מצללית בגוון חום כהה מתחת לקו הריסים התחתון, התחילי מהזווית החיצונית והמשיכי עד לאמצע העין. אנחנו בוחרים לתחום בעזרת הצללית מכיוון שאנחנו מעוניינים לשמור על מראה רך.



·         סיימי במשיכת הריסים במסקרה, השתמשי במסקרה בעלת מברשת סיליקון אשר תפריד את הריסים, אך תאריך ותקנה להן מראה מלא וחושני.



·         השפתיים מקבלות הפעם מראה נקי אך סקסי ומפתה בעזרת גוון ניוד מנצנץ, עליו ניתן להניח לפי הצורך והרצון גלוס שקוף בנגיעות באמצע השפה התחתונה, כך נקבל את האשליה של שפתיים מלאות ובשרניות.



·         במידת הצורך ניתן לפסל את עצמות הלחיים עם מעט ברונזר, אנחנו נניח אותו בקו אלכסוני, מפעמון האוזן לכיוון האף- בקו עצם הלחי- הניחי בתנועות מעגליות, על מנת לא לקבל קו ישר.



·         לא לשכוח בנות!!! לאק לאק לאק, השחור החדש הוא לגמרי האפור, הפעם אנחנו משדרגים אותו ממאט, לזוהר ולכן בחרנו באפור מנצנץ.



המוצרים ללוק:

מייק אפ- לומי מג'יק

צלליות קוואד – Infiniment Bronze E3

מסקרה- Volume million lashes- excess

ברונזר- גלם ברונז- גוון 101 (מותאם לגוון העור)

שפתון- קולור ריש גוון 390

גלוס- גלם שיין- 01- שקוף

לאק- קולור ריש גוון 608







את מוצרי האיפור של לוריאל פריז ניתן להשיג: ברשתות הפארם, המזון והפרפומריות המובחרות.






נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget