רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

11 בפבר׳ 2013

גוונים חדשים של ESSIE לחורף 2013‎

2013- הציפורניים הן אביזר האופנה העכשווי והעדכני ביותר!  

צילום: יחצ אסי
מותג הלקים האייקוני ESSIE מחדש את ארון הצבעים שלו ומציג: 9 גווני לק חדשים

 גוונים עשירים, נועזים ויוקרתיים, זוהרים וחגיגיים, גוונים שיגרמו לסנסציה, ללא צל של ספק.  
 
מחיר מומלץ לצרכן: 51 ₪.
  
ניתן להשיג בסניפים נבחרים של רשת סופר-פארם

"יש משהו מודרני לחלוטין בגוונים אלו, אשר הופך אותם לנחשקים בדיוק כמו התיק האהוב עליך. המראה עוצמתי, נועז כמו אביזרי אופנה מושלמים – כמו סגנון המשלב תחכום נצחי עם "קוליות" עכשווית." אססי ויננגרטן.


  •    carry on  "קרי און" {תיק עם ידית} האם צבע יכול ללכוד ולגלם בתוכו רוח של תקופה שלמה? הצבע הממגנט הזה של תות עץ אדום-סגול {מרלו} יכול גם יכול. נועז, חזק, עמוק, רומנטי. עכשיו ולנצח.
  •   power clutch  "פאוור קלאץ'" {תיק קלאץ} הלילה הוא הלילה. מה קורה כאשר הירוק הכהה, אפוף הסוד הזה, מגיח כדי לשחק? הוא בדיוק המינון הנכון כדי להשאיר את חותמך לאחר רדת החשיכה.
  •    lady like  "ליידי לייק" {כמעט כמו ליידי} כללי התנהגות, יציבה נכונה, פרוטוקול. האם פספסנו משהו? אוי, כן, את הורוד היפהפה והביישן הזה. את כבר יודעת, הוא בדיוק הדבר הנכון.
  • no more film "נו מור פילם" {לא מצלמים יותר} התכונני לצילום התקריב {קלוזאפ} שלך. הדגישי את החיובי וסלקי את השלילי {את הנגטיבים} עם הקרם המפתה הזה בסגול עמוק. זהו, הצילומים הסתיימו!
  •  bobbing for baubles  "בובינג פור בובלס" {קדים קידה לתכשיטים לא תצליחי לעצור את הצבע הזה, הוא כל כך חמקמק – הוא מחליק בין אצבעותייך כמו הספיר הכחול והעמוק ביותר. קשה להשגה, אבל ללא ספק עוצר נשימה.
  • cocktail bling  "קוקטיל בלינג" {תכשיטים נוצצים לאירועי קוקטיל} מנצנץ. מסתורי. מלכותי. אבן שוהם יקרה ומלוטשת בכחול חיוור היא האבן המרכזית,  החלומית בטבעת הקוקטייל הקלאסית, והצבע של העונה.
  •   סטיילנומיקס (stylenomics) – ירוק עמוק ומתוחכם תתאהבי עד מעל הראש, ירוק עמוק שהוא השחור החדש. עסקה משתלמת ביותר, זהו הגוון שאת יכולה להשקיע בו.

    Play Date "מפגש חברות אחר הצהרים"
    הסגול הפרובוקטיבי רק יגרום לך לרצות להזמין חברות לכוס קפה של אחרי הצהרים ולדבר על כל הדברים האסורים.

    Go Overboard  עכשיו זה לא הזמן להצטנע". עם הירוק האקסטרווגנטי המשגע הזה תמצאי את עצמך מהר מאוד מחוץ למסגרת – וטוב שכך!

    מחיר לצרכן: 51₪
    תכולה: 13.5 מ"ל 

    ניתן להשיג בסניפים נבחרים של רשת סופר-פארם.
נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget