רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

30 בינו׳ 2013

נבחרת ישראל באפיה זכתה במקום השני והמכובד באלוף האלופים!

נבחרת ישראל באפייה
צילום אילן אדר

נבחרת ישראל באפייה אשר גרפה את המקום הראשון באליפות אירופה באפיה 2012 זכתה במקום השני במסגרת התחרות "אלוף האלופים" שהתקיימה ברימיני איטליה בסוף חודש ינואר 2013

חמש נבחרות אשר זכו בחמש השנים האחרונות בתחרות אליפות אירופה באפיה הציגו בתחרות "אלוף האלופים" נבחרת ישראל התמודדה על התואר לצד מדינות מובילות בתחום - איטליה, גרמניה, הונגריה וארצות הברית הנבחרת בחרה במוצריה האיכותיים של מחלבת טרה להכנת המתכונים המנצחים שלה בתחרות

את התואר אלוף האלופים גרפה נבחרת איטליה, ישראל זכתה במקום השני
 
נבחרת ישראל באפייה אשר גרפה את המקום הראשון בתחרות אליפות אירופה באפייה בשנת 2012 הוזמנה להתחרות על תואר "אלוף האלופים" בתחרות שהתקיימה באיטליה בחודש ינואר 2013 במסגרת תערוכת "סיגאפ" לקהל המקצועי בעולם. הנבחרת הגיעה להישג מדהים ודורגה במקום השני לאחר שנבחרת איטליה גרפה את המקום הראשון.

התחרות באיטליה התקיימה בין התאריכים 19.1.13 ל- 23.1.13 כאשר מדי יום הציגו חמש מדינות אשר זכו בחמש השנים האחרונות, מגוון רחב של מנות שונות מעולם האפייה- סוגי לחם, מנות אחרונות ופסלים. נבחרת ישראל אשר זכתה בשנת 2012 בתואר אלופת אירופה באפייה הציגה 6 מנות מיוחדות ללחם, 6 מנות אחרונות ו- 2 פסלים מרהיבים. מחלבת טרה מלווה את נבחרת ישראל  לאורך כל הדרך, והמשיכה ללוות אותה גם בתחרות הזאת באמצעות מוצריה אשר שימשו את הנבחרת בהכנת המנות בתחרות.

ביום רביעי ה- 23.1.13 הכריזו השופטים על נבחרת איטליה כזוכה בתואר "אלוף האלופים". ישראל כאמור דורגה במקום השני והמכובד אף הוא. את דירוג הזוכים קבעו 3 שופטים בכירים ומובילים בתחום מספרד, אנגליה ואיטליה.


כזכור, נבחרת ישראל התמודדה בשנה שעברה על אליפות אירופה באפיה מול מעצמות קולינאריות כגון צרפת וגרמניה וגרפה את הפרס הראשון. המדינות התמודדו בארבעה מקצים בתחום האפייה והקונדיטוריה כאשר נבחרת ישראל גרפה את המקום הראשון בשני מקצים: לחם בריאותי וקינוח אפוי. את דירוג הזוכים קבעו 15 שופטים, בכירים בעולם האפייה והמזון, וכן 120 טועמים.


את נבחרת ישראל ייצגו: שני קונדיטורים ושני אופים מקצועיים. קפטן הנבחרת הוא אלי אברהם (מאפיית לחמא). יחד עימו מרכיבים את הנבחרת הקונדיטור ערן שוורצברד (עצמאי), המפסלת בלחם אסנת ליפסון (עצמאית), והאופה אלכס בסר (לחמא). מאמני הנבחרת הינם ג'קי חזן (פורטוס ישראל) וחנן טייטלבאום (מלון חוף התמרים). את הנבחרת מלווה מתחילת התחרות שף חברת טרה, ברק חי חורש. נבחרת ישראל בחרה במוצרי מחלבת טרה בשל איכותם ומומחיותם בתחום האפייה והקונדיטוריה ואין ספק שהם שיסייעו לנבחרת להגיע להישגים.

ג'קי חזן, מאמן הנבחרת: "לא מזמן זכינו במקום הראשון עם הנבחרת כאלופי אירופה 2012 באפייה ואנו רואים כבוד גדול בהצגת המנות שלנו בתחרות "אלוף האלופים" באיטליה, אליה נחשפו מדי יום כ- 20 אלף איש מהשוק המקצועי ברחבי העולם. התמודדנו לצד אופים וקונדיטורים בעלי שם באירופה והתחרות הייתה לא קלה אך אני גאה על הצלחת הנבחרת ובטוח כי נמשיך לייצג את ישראל בעולם גם בשנים הבאות בהצלחה רבה. אני מודה למחלבת טרה על הליווי המקצועי ובנינו את המנות עם חומרי הגלם המובילים ומהגבינות המשובחות של המחלבה"


חברת טרה ליוותה את הנבחרת משלב ההכנות והאימונים, באמצעות ידע מקצועי, תמיכה וליווי של שף החברה, ברק חי חורש וכמובן – העמידה את מוצרי החברה לרשות הנבחרת. החיבור בין טרה לנבחרת ישראל אינו מקרי. לחברת טרה גבינות ומוצרי חלב איכותיים וייחודיים בתחום האפייה. אי לכך, מדובר בחברה שמוצריה מועדפים על אופים וקונדיטורים רבים בישראל, בהם כמובן חברי הנבחרת.

נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget