רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

2 בינו׳ 2013

מיקי שמו, יוסי שטרית ויואב בר מתאגדים לרגל שיתוף פעולה מיוחד עם מולר

מולר מציגה: מפגש קולינרי עתיר טעמים של שפים מובילים בישראל

ברק חי חורש, יואב בר, יוסי שטרית ומיקי שמו
מולר יוצאת בפרויקט קולינרי מיוחד בשיתוף המאסטר שף קונדיטור מיקי שמו, יואב בר שף מסעדת מארבו ויוסי שיטרית שף מסעדת קיטצ'ן מרקטבפרויקט המיוחד, השפים הופכים את יוגורט muller froop למרכיב מרכזי, ייחודי וטעים במיוחד במנות גורמה משובחות שיוצגו למשך חודש ימים בקונדיטוריות ובמסעדות השפים

 יוזמה קולינרית מיוחדת שלmuller  מאגדת 3 שפים מובילים בישראל להרכבת מנות מיוחדות על בסיס יוגורט muller froop. השפים שנבחרו לפרויקט- המאסטר שף קונדיטור מיקי שמו, השף יואב בר ממסעדת מארבו והשף יוסי שטרית ממסעדת קיטצ'ן מרקט  יציגו קינוחים יצירתיים במיוחד המבוססים על מרקמו העדין של היוגורט, בשילוב הטעמים הדומיננטיים שלו. הקינוחים יוצגו במהלך חודש ינואר בקונדיטוריות ובמסעדות השפים וישולבו בתפריטיהם.

 מיקי שמו מציג מנת מוס יוגורט muller froop  תות שדה, תותים טריים ופצפוצי אורז ומנת "רד פאוור" - עוגת בוש, גליל מרמלדת תותים, ביסקוויט קראנץ' ומנת מוס של יוגורט  muller froop תות שדה.

יואב בר ממסעדת מארבו מציג מנת פנקוטה עם תפוז דם בשילוב יוגורט muller froop לימון, פירורי אוראו וגנאש יחד עם ג'אנדויה בליווי קציפת תפוז ודובדבני אמרנה, ומנה נוספת של ברולה יוגורט muller froop בטעם תות עם קאנל קרם עיזים, גלידת פירות יער בליווי מאקרון פירות יער וטוויל דבש מיקרו לואיזה ומליסה. בנוסף ל- muller froop בטעם תות, בחר יואב לשלב במנה גם muller froop בטעמים לימון, פירות יער ואפרסק פסיפלורה.

יוסי שטרית ממסעדת קיטשן מרקט מציג פנקוטה muller froop  בטעם תות דובדבני אמרנה, בריוש פטל בליווי גלידת צימוקים ומנת "מוזלי" muller froop  בטעם אפרסק פסיפלורה עם גלידת טימין, ברס ורוטב שוקולד לבן.

אלון וינשטוק מנהל מותג MULLER: "Muller Froop הוא היוגורט המפנק והמיוחד ביותר שקיים היום בשוק הישראלי. זהו יוגורט לבן BIO  קרמי שמעליו 'מונחת' קציפת פרי מרעננת במגוון טעמים. בטעמים של סדרת muller froop הושקעה מחשבה עמוקה מתוך רצון אמיתי לספק לצרכן הישראלי תוצר בעל איכות ללא פשרות ובטעמים מגוונים אשר יערבו לחכו – תות שדה, אפרסק ופסיפלורה, פירות יער, לימון ומנגו. שיתוף הפעולה עם השפים המובילים בישראל מציג את האיכות ואת מגוון הטעמים של muller froop המבוסס על פירות אמיתיים. Muller הינו מותג היוגורט היחיד בישראל שאינו מכיל חומרים משמרים  ומוכיח כי  muller הינו יוגורט   המספק חווית טעם יוצאת דופן באיכות מעולה. "

ברק חי-חורש, שף muller: "היוגורטים של Muller אשר נתפסים בדרך כלל כמוצרים העומדים בפני עצמם, הוכיחו הפעם כי הם מתאימים לשמש גם כחלק מרכזי במנות מורכבות ומשובחות.

המרקם המתקתק והסמיך של היוגורט העניק לשפים את האפשרות ליצור קינוחים מרהיבים , המגדירים מחדש את עולם הקינוחים ומוכיחים כי ניתן להכין קינוח בסטנדרטים גבוהים ומרשימים תוך שמירה על איכות, רעננות וטעם שאין שני לו".


נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget