רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

1 בינו׳ 2013

חוה זינגבוים, כוהנת הקוסמטיקה הרפואית בישראל, מעניקה טיפים והמלצות לשיקום העור לאחר חגיגות הסילבסטר

שיקום לאחר הסילבסטר


חוה זינגבוים כוכהנת הקוסמטקיה הרפואית
כוהנת הקוסמטיקה הרפואית חוה זינגבוים מעניקה 10 טיפים להסרת האיפור ושיקום העור לאחר חגיגות הסילבסטר!


1.      חובה להסיר איפור לפני השינה, גם אם חזרת הביתה לפנות בוקר. יש להקפיד במיוחד על הסרת מסקרה, ריסים מלאכותיים וכדומה.

2.      איפור כבד יש להסיר בשני שלבים:

א.      בעזרת קרם שומני או שמן תינוקות ניתן להמיס את המסקרה, דבק ריסים ואייליינר.
ב.      לשטוף פנים היטב בעזרת סבון פנים עדין.

3.      מרחי קרם לילה עשיר וקרם עיניים המכיל חומצה אלפא ליפואית – רכיב מסייע במניעת עיניים נפוחות.

4.      חשוב לישון היטב. ההורמונים המופרשים בשינה יסייעו לנו להרגיש רעננים ונמרצים ביום למחרת.

5.      למחרת היום – עם ההתעוררות, שתייה של מיץ עגבניות (שקנית יום קודם!), תסייע בהתמודדות עם "האנג אובר", בזכות הריכוז הגבוה של הליקופן.

6.      כדי לנקות היטב את הנקבוביות ולרענן את העור, מומלץ עיסוי עדין בקרם גרגירים, העשיר בוויטמין C.

7.      עם העיניים נפוחות – תה קמומיל קריר יסייע. יש להכין את התה, לקרר במקרר או בעזרת קוביות קרח ובעזרת פדים להניח על העפעפיים.

8.      ביום למחרת הרבי בשתיית מים טהורים, רצוי עם מעט לימון ונענע, ובאכילת פירות וירקות. תזונה זו תחזיר לגוף נוזלים, וויטמינים ומינרלים להם הגוף זקוק לצורך התרעננות

9.      המעיטי באיפור כדי לתת לעור 24 שעות לנוח. המעיטי בעיקר במסקרה ואייליינר. עיניים אדומות ייהנו מטפטוף של טיפות עיניים מרגיעות דוגמת סטילה או תחליף דמעות.


10. לא לשכוח את השיער! - תחפפי את השיער בשמפו עדין והשתמשי במסיכה ללא מלחים (טיפ: הטובות הן אלו המיועדות לשיער שעבר החלקה, ובעצם מתאימות לכל אחת). השאירי את המסיכה כשעה, תשטפי והניחי לשיער להתייבש באוויר ללא שימוש בפן.

מוצרים מבית חוה זינגבוים המומלצים לשימוש לאחר ערב הסילבסטר:
·         Microdemabration Complex – תכשיר ייחודי הפועל כמסכת ניקוי עמוק לעור הפנים, הנותן מענה ייחודי לחידוש העור ומעניק זוהר לעור הפנים. התכשיר אף פועל כפילינג קל, המסיר תאי עור מתים מהשכבה החיצונית של העור ומאפשר חידוש תאי העור משכבת העור הפנימית יותר המעניקה תוצאה של עור מוצק גמיש וזוהר. התכשיר מבוסס על טכנולוגיה מתקדמת בשילוב חומרים פעילים ומשלב פילינג מכני עדין הנעשה בעזרת מיקרו גרגרים על בסיס טבעי של פקעות ורדים העשירות בוויטמין C וגם אקסטרקטים המותאמים לעור הפנים.
מחיר: 230 ₪, 60 מ"ל

·         קרם עיניים Line Control Eye Cream - תכשיר הנועד לתת מענה ייחודי לאזור העיניים בעל מרקם עדין, אך פעיל במיוחד. נוסחת הקרם מאפשרת לו לחדור אל העור הדק סביב העין ולהפחית נפיחות באזור העיניים, להעניק לחות ולשפר מהותית את מידת מוצקות העור באזור זה. פעילות זו מתבצעת הודות למרכיב ייחודי: החומצה האלפא-ליפואית, הפועלת כנוגד חמצון המונע  פגיעה בסיבים האלסטיים של העור ומפחית את מידת הנפיחות מתחת לעיניים. הקרם מבוסס על מרכיב קו-אנזים Q 10, המשפר את רמת האנרגיה בתא ועוזר אט אט לטשטוש קמטוטים. מחיר: 220 ₪, 30 מ"ל
נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget