רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

8 בינו׳ 2013

"קרנבל הבשר" של רשת יינות ביתן יוצא לדרך!

"קרנבל הבשר" של רשת יינות ביתן יוצא לדרך
"קרנבל הבשר" של יינות ביתן
בתאריכים  1.1 – 19.1 ברחבי הארץ

רשת יינות ביתן עושה את זה שוב עם מחלקת הבשר המשובחת. לראשונה יינתן דגש ארצי על נתחי בשר ונתחי פרמיום שעד כה לא שווקו ברשתות אלא רק בקצביות מובחרות, בשרים טריים ומיוחדים, במחירים חסרי תקדים (חלקים אחוריים ,חלקים קדמיים וכבש טרי)

"קרנבל הבשר" של רשת יינות ביתן יתקיים בין התאריכים
1.1-19.1. בנוסף, יחולק במהדורה מוגבלת ספר המתכונים המיוחד "מתכוני בשר לכל המשפחה" של השף סהר רפאל

הרשת  תיתן דגש על נתחי בשר טריים ונתחי פרמיום שלרוב קשה למצוא ומחירם יקר, במחירים אטרקטיביים וחסרי תקדים:
חלקים קדמיים: אסאדו  34.99 ₪, צלעות עם עצם +צוואר 39.99 ₪, חזה עגל עם עצם            29.99 ₪,  צוואר עגל עם עצם  39.99 ₪,  אוסובוקו  44.99 ₪, סטייק טרי עם עצם 69.99 ₪, בשר טחון טרי  39.99 ₪,  קרפצ'יו 69.99 ₪, שניצל וינאי  59.99 ₪.
חלקים אחוריים : שייטל, אווזית, כף, צ'אך ויסברטן  49.99 ₪ (חלקי בשר בקר רזים) , פילה מיניון 129.99 ₪ , סינטה  79.99 ש"ח
כבש טרי: אסאדו  כבש  39.99 ₪, צוואר כבש  49.99 ₪, כתף כבש 59.99 ₪

לאחר שמיתגה עצמה כאחת הרשתות המובילות בתחום הדגים הטריים עם המגוון הגדול ביותר -  רשת יינות ביתן עושה את זה שוב עם מחלקת הבשר המשובחת. לרגל פתיחת עונת החורף, הידוע כעונה החמה לצריכת מוצרי הבשר בישראל,  רשת יינות ביתן פותחת את "קרנבל הבשר" חגיגה אמיתית של בשרים. קרנבל הבשר יתקיים בין 1.1 – 19.1 וייתן דגש על מגוון רחב של בשרים טריים ומיוחדים ומגוון סוגי הבשר הטרי במחירים מוזלים וחסרי תקדים. הקרנבל יתקיים בכל סניפי הרשת, הפרוסים מאילת בדרום ועד חדרה שבצפון.
בנוסף, מעל קנייה של 150 ₪ יחולק ספר מתכונים מיוחד "מתכוני בשר לכל המשפחה" במהדורה מוגבלת של השף המוביל סהר רפאל. רפאל, הבעלים של ממסעדת "כדיתא" ו"כרמים" (שחוגגת עשור) ילווה  את הלקוחות בסניפים השונים במהלך הקנייה, ידגים וירצה על שיטות הבישול של הסוגים השנים, יערוך טעימות, התאמה של סוג בשר לסוגי יין שונים ועוד.

ערן וידר, מנהל שיווק ומכירות- יינות ביתן: "קרנבל הבשר היא הזדמנות מצוינת להמשיך את הקו שבו דוגלת הרשת, לשירות טוב וחווית קנייה משתלמת. אנו תקופה ארוכה משקיעים וגאים במחלקות הדגים שלנו, אשר מעניקים לצרכן חוויה שונה ומאפשרת לו ליהנות מדגים איכותיים במחירים מצוינים, ועכשיו הגיע תורה של מחלקת הבשר שתציע חוויה יוצאת דופן ומשתלמת לחובבי בשר ולקוחות הרשת באשר הם. הדגש יהיה על בשרים שלרוב קשה למצוא במצב טרי או שהמחירים יקרים".  

"יינות ביתן" הינה רשת אשר בבעלותה 27 חנויות וסופרמרקטים הפרוסים מאילת שבדרום ועד חדרה שבצפון. הרשת שמה לעצמה למטרה להיות רשת המזון המשפחתית והמשתלמת ביותר, תוך שמירה על שירות אדיב ומקצועי בסטנדרטים גבוהים, חווית קניה נעימה ונוחה, טריות ומגוון מוצרים ללא תחרות. יינות ביתן" המנהלת את רשת הסופרמרקטים הינה חברה בבעלות פרטית של בני הזוג נורית ונחום ביתן.
נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget