רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

25 בינו׳ 2013

ניתוח חדש לאזור הצוואר שפותח ע"י ד"ר ליאורה הולנדר וד"ר דב קליין‎

טכניקה ייחודית וחדשה בניתוחי פנים וצוואר: micro invasive surgery מהמרכז הרפואי ד"ר דב קליין

ידוע כי הצוואר הינו חלק בלתי נפרד מהפנים וחשיבותו רבה למראה צעיר ורענן. פעמים רבות הצוואר מזדקן לפני הפנים ובעבר התעלמו מטיפול בצוואר ועיקר הטיפולים והניתוחים היו לאזור הפנים. כלומר, כל אישה שסבלה מבעיה צווארית עברה ניתוח פנים.

לפני
אחרי


ד"ר דב קליין וד"ר ליאורה הולנדר, כירורגית פלסטית אשר עובדת בשש שנים האחרונות ומנתחת לצידו הקימו יחדיו את המחלקה לניתוחי פנים ופיסול הפנים במרכז הרפואי ד"ר דב קליין, המאופיינים בטכניקה חדישה של micro invasive surgery, המאפשרים טיפול ממוקד באזור הבעייתי בפנים.
כיום בשיטה החדשה, הניתוחים יותר מדויקים ומכוונים באופן יעודי לכל מטופלת על פי מבנה פניה ותהליך ההתבגרות האישי שלה, כך שאם יש רפיון באזור הצוואר, הטיפול הינו רק באזור זה. בניגוד לשנים עברו שהחתכים היו בקדמת האוזן ומאחוריה אצל כל אישה שביקשה לבצע טיפול בצוואר, כיום בשיטה החדשה אין צורך לצלק את כל האזורים הללו, אלא להסתפק בחתכים קטנים על-פי מבנה הפנים של האשה ותהליך ההתבגרות שלה.
הניתוח מבוצע ע"י חתך מעגלי קטן סביב תנוך האוזן או מאחוריה בשיטת "הבננה"- שיטה במהלכה העור נאסף אל מאחורי האוזן תוך קיפולו על עצמו בצורת חצי סהר מעיין בננה. מדובר בהליך חדשני שלא היה מבוצע עד כה.  הניתוח ניתן לביצוע בהרדמה מקומית או כללית על פי העדפת המטופלת. היות ומדובר בניתוח ממוקד, ההחלמה קצרה, החלמת סוף שבוע.

הטיפול נעשה ע״י שאיבת שומן באיזור רצפת הפה, בהליך זה נשאב השומן מאזור הפימה הצווארית דרך חתכים קטנים כ- 2 מ"מ, כלומר הניתוח אינו משאיר כל סימן. השומן שנשאב מסונן ומוזרק לאזורים שונים בפנים על פי הצורך
ומאפשר פיסול פנים באמצעות שומן עצמי.
אין גיל שהוא הגיל המתאים לניתוח, אלא הניתוח מבוצע ע"פ תהליך ההתבגרות האישית המאפיין כל מטופלת.
עלות הניתוח החל מ: 29,000 ₪
ד"ר דב קליין מומחה בכירורגיה פלסטית וניתוחים קוסמטיים, מהמנתחים הפלסטיים המובילים ביותר בישראל ובעל שם בין לאומי למעלה מ- 20 שנה.  המרפאה בשיטתו הייחודית והמתקדמת של קליין ממוקמת  בבית מנדרין בתל אביב
נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget