רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

21 בינו׳ 2013

טכנולוגית מחבטי הד החדשה נחשפת - רשת ורטהיימר ספורט

נחשפה הטכנולוגיה החדשה של מחבטי הטניס של  HEAD: GRAPHENE™


בקרוב בישראל: בחנות היבואן אטלנטיס ברשת ורטהיימר ספורט ובחנויות הטניס המקצועיות בארץ
צילום יח"צ חול
במסיבת עיתונאית שנערכה אמש באוסטרליה נחשפה הטכנולוגיה החדשה של מחבטי הטניס HEAD הטניסאי נובאק דיוקוביץ אשר נכח במסיבת העיתונאים לקח את אתגר ה"ספיד" האולטימטיבי בבכורה העולמית שנערכה.

 נובאק דיוקוביץ', המדורג בפסגה בטבלת ה-ATP, הציג את היתרונות במחבט ספיד  Graphene™ החדש שלו, כאשר חבט בכדור HEAD ATP והעיף אותו במהירות גבוהה יותר משל מכונית מרוץ מדגם אאודי R8 LMS GT3, נהוגה בידי נהג המרוצים האוסטרלי, דין גראנט, במסלול המרוצים במלבורן, אוסטרליה.

   GRAPHENE™ הוא חומר ייחודי המורכב משכבה דו-ממדית אחת של אטומי פחמן ובעלת מאפיינים יוצאים מן הכלל. למרות משקלו הקל במיוחד של החומר, נקודת השבירה שלו היא 200 פעמים יותר משל פלדה. השילוב של ה-  Graphene™בקודקוד המחבט אפשר למהנדסי חברת HEAD להפחית משקל מהחלק האמצעי של מחבט הטניס ולנתב אותו לאזורים פונקציונאליים ורלבנטיים יותר, כלל ראש המחבט וידית המחבט. כתוצאה מכך, המחבט הופך לקל יותר להנפה ובפחות מאמץ מושג כוח רב יותר.
 
מחבט הספיד החדש של דיוקוביץ ישווק החל מסוף החודש הקרוב  בחנות היבואן אטלנטיס בר"ג, ברשת חנויות ורטהיימר ספורט ובחנויות הטניס המקצועיות בארץ

מחיר לצרכן: 1,100-1,300 ₪

למידע נוסף:


סרטון ויראלי חדש של HEAD מציג את דיוקוביץ' מנסה את הנשק החדש שלו בצורה ייחודית: www.youtube.com/headtennis.


נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget