רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

6 בדצמ׳ 2012

רשת VINCE CAMUTO משיקה קולקציית מגפיים ומגפונים לסתיו חורף 2012/2013

רשת מותגי ההנעלה הבינלאומיים, וינס קמוטו , המשווקת את מותגי העל כגון: וינס קמוטו, BCBG, ג'סיקה סימפסון ועוד מציגה  את קולקציית המגפיים והמגפונים לסתיו חורף 2012-13 הכוללת עשרות דגמים ייחודיים בשלל סגנונות- ממגפי קז'ואל שטוחות למראה יום יומי  ועד מגפיים על עקבים בגזרות נשיות מוקפדות ומאובזרות היטב.  
צילום יחצ חול וינס קמוטו

העונה מציעה הקולקציה מגפיים בכל האורכים ובכל גבהי העקבים, כשהלהיט החם הוא המגפונים באורך מעל לקרסול על עקבים בינוניים וגבוהים .

בין הפריטים המוצעים ניתן למצוא : מגפיים עם עקב מרובע קטן ,רצועות עור ואבזמים,מגפיים מעור חלקות עם עקב מרובע או מגפיים במראה אורבני עשויות מזמש  ,עם עקב קטן ופרונט שפיצי מעוגל,מגפיים קלאסיות במראה מהודר,המתאימות גם לערב, מגפיים בסגנון בוקרים עד גובה הברך, מגפיים צבאיות,מגפונים קצרצרים, מגפון קלאסי חלק בצבע קאמל עם עקב דק , מגפונים בשילוב 2 סוגי חומרים, מגפונים עם רוכסן בצד ועוד...

המגפונים משתלבים נהדר בכל מראה יומיומי או לערב ,למשל בשילוב עם שמלות מיני קצרצרות, מעט יותר ארוכות או עם טיייצים ונותנים תשובה לעקבי הסטילטו הדקיקים מבלי לוותר על הגובה.


קולקציית המגפיים והמגפונים מאופיינת בצבעוניות חורפית של שחור, חום, בורדו וקאמל ומשלבת דוגמאות חלקות יחד עם דוגמאות, המאובזרות בעור קווילטד, כפלים, ניטים, כיווצים, אבזמים ,רוכסנים, אבנים, שרוכים  ועוד.

טווח מחירים:

649.9-1599.99 ₪


ניתן להשיר ברשת חנויות –VINCE CAMUTO
וינס קמוטו קניון שרונים , הוד השרון
וינס קמוטו   קניון השדרה השביעית, ב"ש
וינס קמוטו   הקניון הגדול, פ"ת
וינס קמוטו   קניון הזהב, ראשל"צ
שו בוקס קריון, קריית ביאליק
ובחנויות המובחרות
נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget