רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

24 בדצמ׳ 2012

"מגה ספורט" ולאומי קארד משיקות כרטיס אשראי לחיים טובים ובריאים: "מגה ספורט ENJOY"

"מגה ספורט" ולאומי קארד משיקות כרטיס אשראי לחיים טובים ובריאים: "מגה ספורט ENJOY"
המצטרפים למועדון הלקוחות של הכרטיס יקבלו הנחות והטבות בלעדיות במגוון בתי עסק בתחום הבריאות והספורט

 

רשת "מגה ספורט", וחברת "לאומי קארד" חברו יחד ליצירתו של כרטיס אשראי חוץ בנקאי חדש - "מגה ספורט ENJOY" - כרטיס לחיים טובים ובריאים. חברי מועדון הלקוחות של מגה ספורט ENJOY יזכו במגוון רחב של הטבות והנחות ברשת מגה ספורט, רשת הספורט המובילה בישראל וברשתות נוספות בעלות קונספט דומה ומשלים.



כרטיס אשראי מגה ספורט
הכרטיס המשותף נולד מתוך ההבנה כי אורח חיים בריא הוא נושא שנמצא בעדיפות גבוהה אצל הצרכן הישראלי, ובהתאם לכך הוא יאפשר לו ליהנות ממגוון ייחודי של הטבות, ויחשוף אותו לשירותים ולבתי עסק בעלי התאמה מירבית לטעמו ולהעדפותיו.



לקוחות הכרטיס החדש יקבלו כמתנת הצטרפות גיפטקארד בשווי של 250 ₪ לרכישה ברשת "מגה ספורט", וייהנו מהנחה קבועה של 10% על קניותיהם ברשת "מגה ספורט"     ו-5% הנחה בסניפי העודפים של מגה ספורט (כולל כפל מבצעים). עוד הם ייהנו ממבצעים ייחודיים רק למשלמים בכרטיס האשראי מגה ספורט ENJOY . בנוסף, יזכו להטבות קבועות בעת קניותיהם ברשתות מתחומי הבריאות והלייף סטייל, ובהן: רשת מועדוני הכושר GO ACTIVE, חמי געש, Re:bar, אופטיקנה ועולם הריצה. עוד מעניק הכרטיס הנחות בתחנות הדלק סונול ובחנויות הנוחות Sogood.



נוסף להטבות אלו ייהנו מחזיקי הכרטיס מעולם ההטבות של לקוחות לאומי קארד, באמצעות תכנית "פינוקים פלוס", המקנה שורה של הטבות על בסיס 1 פלוס 1, במגוון אטרקציות, ארוחות בוקר, סרטים ועוד, וכן הנחות משתנות במגוון עצום של בתי עסק בתחומי הפנאי והצרכנות.



כרטיס "מגה ספורט ENJOY" הינו כרטיס אשראי המעניק ללקוח שליטה מלאה על גובה ההחזר החודשי, על פי יכולת ההחזר שלו באותו חודש. בנוסף, תועמד לרשותם של הלקוחות מסגרת אשראי נוספת, ללא קשר למסגרת האשראי של הלקוח בבנק או בכרטיס אשראי אחר.

נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget