רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

10 בדצמ׳ 2012

מבצעים חדשים מבית אלטמן

טעם טבע אלטמן במהלך מיתוג מחדש למותג הילדים "יומי"
יומי עם המיתוג החדש
צילום זכריה לובימוב

חברת טעם טבע אלטמן יוצאת במיתוג מחדש למותג הילדים "יומי" בהשקעה של כחצי מיליון שקל
 
המהלך יכלול רענון הלוגו, החלפת עיצוב של המוצרים בסדרה וקמפיין קד"מ במהלך ימי חג החנוכה
בימים אלו חברת טעם טבע אלטמן יוצאת במיתוג מחדש למותג הילדים "יומי" בהשקעה של כחצי מיליון שקל. המהלך יכלול רענון הלוגו והחלפת האריזות בסדרה ויגובה בקמפיין קד"מ במהלך חג החנוכה במסגרתו יוכלו לקוחות יומי לרכוש בקבוק שתייה לילדים במיתוג יומי ב -10 ₪ בלבד ברשתות הפארם, ומבצעים מיוחדים במחירים אטרקטיביים.

סדרת "יומי" היא סדרת ויטמינים שפותחה במיוחד עבור ילדים במטרה להשלים עבורם את הצריכה היומית בדגש על טעם וצורת מתן ידידותיים ואהובים על הילדים (דובוני ג'לי). סדרת יומי היא פרי מחקר ופיתוח ישראליים ומהווה פריצת דרך בכל הקשור להשלמה התזונתית שלה זקוקים הילדים. סדרת הוויטמינים לילדים מיוצאת לאירופה, דרום אפריקה וארה"ב, זוכה להצלחה רבה ומהווה מקור לגאווה ישראלית.
רונית קופל, מנהלת שיווק: המשימה שעמדה מולנו הייתה כפולה: לקרב את המותג לעולמם של הילדים שצורכים אותו מצד אחד, וליצור נגישות מצד ההורים שרוכשים אותו. בחרנו להתמקד ביומי, דמות הדב שמלווה את המותג, ומהווה את נקודת החיבור בין המוצר לבין עולם הילדים. לשם כך הגדלנו אותו והבאנו אותו למרכז האריזה. כדי להנגיש את המוצר להורים, יצרנו שפה שמפשטת עבורם את התועלות של המוצר ומאפשרת להבחין בקלות בין המוצרים השונים בסדרה. העיצוב החדש של הסדרה בולט על המדף, מזמין ומציע פנייה משולבת לילדים ולהוריהם.


על המיתוג מחדש אחראי משרד העיצוב: פירמה – חברה למיתוג.
מנהל קריאייטיב ראשי: אלעד משען
מנהל קריאייטיב:תומר מלובן
מנהלת לקוחות: פרי בנאור
עיצוב: יעל מורד
סטודיו: שגית זגורי



פרוביוטיקה ג'ארו דופילוס וסיביים תזונתיים במחיר אחד

פרוביוטיקה ג'ארו דופילוס
צילום זכריה לובימוב
אלטמן רוקחות טבעית מציגה מבצע שקל לעיכול כל הקונה פרוביוטקיה ג'ארו דופילוקס, הפרוביוטיקה המכרת ביותר בארצות הברית מקבל סיבים תזונתיים Fiber  קל מתנה
תהליך העיכול הוא תהליך חשוב מעין כמוהו, והוא מושפע מגורמים פנימיים וחיצונים שונים. הרגלי החיים בעולם המודרני כגון: סטרס מתמשך, מזון דל בסיבים, שתיה מעטה של מים וחוסר בפעילות גופנית מקשים על תהליך העיכול והספיגה. מחלות ותרופות שונות משפיעות גם הן על מערכת העיכול ועלולות לפגוע בפעילותה התקינה.
התסמינים המאפיינים עיכול בלתי תקין הם: גזים, עצירות, נפיחות או כבדות אחרי ארוחה, והם משפיעים רבות על איכות החיים והתחושה הכללית כאשר הם מופיעים.
במערכת העיכול מצויים כ-400 סוגים שונים של חיידקים "ידידותיים" המכונים פרוביוטיקה, ולהם חשיבות בתהליכי הפירוק והספיגה של המזון. כאשר נפגעת אוכלוסית החיידקים "הידידותיים" חלים שיבושים בתפקודה התקין של מערכת העיכול.
בדיוק כמו ויטמינים ומינרלים סיבים הם חלק חשוב מאבות המזון שלנו. על פי מידע שנאסף על ידי רשויות הבריאות בארץ ובעולם, עולה כי סיבים תזונתיים מסייעים לפעילות תקינה של מערכת העיכול, מסייעים בניהול משקל, הפחתת הסיכוי לעודף כולסטרול, סוכרת ויתר לחץ דם ומחלות הנלוות לכך. ההמלצה לצריכת כמות סיבים יומית מספקת עבור מבוגרים היא כ-25-28 גר' ליום. סקר מצב בריאות ותזונה לאומית (מב"ת) העלה שמרבית המבוגרים בישראל צורכים רק 15-18 גר' ליום.
על מנת לשמור על פעילות עיכול תקינה אלטמן רוקחות טבעית מביאה לכם מבצע מיוחד:
כל הקונה ג'ארו דופילוס (אריזת  יח' 60)  מקבל פייבר קל מתנה!
פייבר קל- סיבים תזונתיים לחיזוק החיידקים הידודיתיים.
מחיר 55 שח ל-210 גר'
.
צילום זכריה לובימוב
המבצע מציג את התפיסה ששילוב בין פרוביוטיקה לפרה- ביוטיקה (סיבים תזונתיים) חיוני ותורם לפעילות טובה של תהליך העיכול. ג'ארו דופילוס – מוצר הפרוביוטיקה הנמכר ביותר בארה"ב המכיל 8 זני חיידקים פרוביוטיים רשומים ונחקרים, מסייע לתמיכה במערכת העיכול ומיוצר בטכנולוגיית פטנט מתקדמת הרשומה כפטנט. טכנולוגיית הייצור EPS מבטיחה את הישרדות החיידקים במעבר במערכת העיכול.
Fiber קל-  מכיל סיבים תזונתיים מתקדמים, המסיסים בקלות במשקאות או במזון. לפייבר קל פעילות פרה ביוטית גבוהה במיוחד המסייעת בפעילות מערכת העכיול. ניתן להוסיף פייבר קל למשקה חם או קר ללא שינוי טעם וריח. נמס בקלות ללא גושים. ללא סוכרים וחומרים משמרים. כשר למהדרין. מומלץ לשימוש יומיומי.
 
תוקף המבצע :עד 15/12 או עד גמר המלאי

נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget