רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

2 בדצמ׳ 2012

פוטטי שומר על הילדים גם בחורף - סיר נייד אישי והיגייני

פוטטי שומר על הילדים גם בחורף - סיר נייד אישי והיגייני



מתקפל, קטן, היגייני, שומר על הסביבה ועל הילד הפרטי שלכם...אין צורך לעבור בין "אסלות נודדות" אפשר להשאיר שם את הוירוסים החורפיים..

חדש - ברשת סופר-פארם

אמא אני צריך פיפי!!!!!! כמה פעמים שמענו את הילדון צורח ואנחנו אצים, רצים, במכונית, בגן השעשועים, בטיול, בנסיעה, בקניון ....."תשמור שלא יברח" אנחנו מתריעים, אוחזים בידו ורצים כל עוד רוחנו בנו לשירותים הקרובים...או הרחוקים....תלוי. בכל מקרה  זהו אירוע מכונן, שגרתי ומלחיץ משהו...
פוטטי (Pottete), הוא מוצר שהגיע אלינו היישר מאירופה שם הפך תוך זמן קצר למוצר מנצח עטור פרסים, והוא ימנע מכם את הסקנדל הנ"ל ואפילו באופן נעים במיוחד.
פוטטי, הוא סיר נייד קטן מידות ומתקפל,  בעל ידיות אחיזה, עשוי פלסטיק קשיח ואיכותי במיוחד שניתן פשוט להוציא אותו בכל מקום ובכל עת ובא לציון גואל.
לפוטטי מצורפות שקיות חד-פעמיות מתכלות ואטומות לנוזלים  וריח בעלות רפידת נייר סופגת כמו בחיתול, פותחים את הפוטטי, מניחים בתוכו שקית וזהו, הילד עושה את צרכיו, אנחנו קושרים את השקית ומשליכים אותה לפח הקרוב. היגייני, שומר על הסביבה, יעיל ונוח. היגייני ויעיל במיוחד, גם בחורף, אין צורך לעבור מאסלה נודדת אחת לשניה ולתפוס וירוסים מזדמנים.


הפוטטי יכול לשמש גם כישבנון מקטין אסלה או סיר שעוזר בשלבי הגמילה. קטן, נייד אין צורך להביא את הקונסטרוקציות הגדולות  לבית של סבא וסבתא.הוא טוב עד משקל 35 ק"ג, כך שגם הגדולים יותר יכולים ליהנות ממנו.
הפוטטי משווק כערכה הכוללת סיר מתקפל, שקית בד לנשיאה וחבילה בת 3 שקיות חד-פעמיות מתכלות לנסיעות. הוא משווק ב-3 צבעים: לבן, ורוד וכחול. ניתן לרכוש שקיות נוספות בנפרד.
הפוטטי הומצא באנגליה ותוך זמן קצר מאוד הפך ללהיט עולמי. הוא זכה בפרסי עיצוב רבים ונבחר ל"בחירת ההורים" (parents choice) בארה"ב.

 יבואן בלעדי: "דוביד השקעות ויזום פרוייקטים".
מחיר לערכה: 99 ₪. מעתה משווק גם ברשת סופר-פארם, חנויות נבחרות או דרך האינטרנט
או בטל' 052-5359991

נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget