רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

20 בדצמ׳ 2012

סמסונייט משיקה את סדרת המזוודות החדשה S'Cure

סמסונייט משיקה את סדרת המזוודות החדשה S'Cure

סמסונייט  1420 שח
צילום יחצ חול
 למעלה מ- 45 שנה חברת סמסונייט היא המובילה, וללא עוררין,  את שוק מזוודות הפוליפרופילן בעולם כולו.במהלך כל השנים הללו חוזק ועמידות תמיד היוו את מילות המפתח ליצור מזוודות מחומר זה.

דרישות הנוסעים לנוחיות מרבית ולכדי עמידה בתנאים המחמירים כיום, אותם מציבות חברות-התעופה, נוסף פרמטר רב משקל – (דרישה לתת משקל) ועיקרי – הוספת סוגיית משקל המזוודה כגורם משפיע בנסיעה עצמה.

לכן חברת  סמסונייט, ובזכות מחקרים וניסויים, השתמשה ומשתמשת במומחיות ובידע אשר ברשותה, כדי ליצור מזוודות כגון המזוודות מסדרת  S'Cure החדשה שהצטרפה לאחרונה למשפחה האיכותית.

סדרה זו הינה סדרת הפוליפרופילן, הקלה ביותר עד כה. הודות לייחודיות של חומר הפוליפרופילן, הידוע בזכות חוזקו ועמידותו בפני זעזועים, ובשילוב חומר חדיש וייחודי הנקרא Flowlite  -  גרגירי פוליפרופילן גולמי המשולבים יחדיו עם פיגמנטים של צבעים (במקרה זה שימוש במבחר צבעי סדרה זו, כאמור בהמשך) – החומרים מעורבבים יחדיו בחום לכדי המסה. תוצר חומר מומס זה מוזרק אל תבניות דקות מאוד המהוות למעשה את גוף המזוודה, תוך שמירת מעטפת חזקה מאוד בכללותה. שימוש פורמט זה יחד עם פיגמנטים של צבע מונע שחיקה של הצבע.

כאמור, בסדרת מזוודות חזקות זו, לכל מזוודה 4 גלגלים כפולים – חוזק ונוחות, עיצוב ייחודי, מנעול קומבינציה  TSA מרכזי ושני מנעולי-צד להגנה נוספת, 2 ידיות אחיזה – עליונה וצידית,  4 גלגלים לתמרון קל, ידית גרירה חזקה וקלה במיוחד,
וחדש:תגי זיהוי משולבים הניתנים להתאמה אישית! תג-זיהוי חיצוני לאמצעי הנסיעה; אם במטוס, אוניה, רכבת וכד' ופנימי – הכולל את פרטי בעל המזוודה.

החלק הפנימי של המזוודות פרקטי מאוד, רצועות מוצלבות לתמיכה באריזה, כיס צד גדול בתחתית ומחיצה מרופדת .

בנוסף לכך סדרת S'Cure הינה ידידותית לסביבה, - פוליפרופילן הוא חומר ידידותי לסביבה כיון שהאנרגיה הדרושה לייצורו היא הנמוכה ביותר בעולם הפלסטיק.

קהל היעד של סדרת  S'Cure -  משפחות המחפשות מזוודות עם חלל אריזה גדול לנסיעות – מזוודות חזקות ואמינות, שתשמורנה על חפציהם בבטחה (- החומר ממנו עשויות המזוודות ו- 3 המנעולים).

גדלים משקלים ומחירים:
בסדרה זו שלוש מזוודות, אשר לכל אחת כאמור, 4 גלגלים כפולים
מזוודת-טרולי עלייה למטוס בגובה של 55 ס"מ/20 אינצ', נפח של 34 ליטר ובמשקל של 2.85 ק"ג בלבד. מחירה לצרכן – 1,350 ₪.
 מזוודת-טרולי בגובה של 69 ס"מ/25 אינצ', נפח של 87.5 ליטר ובמשקל של 4 ק"ג בלבד.
מחירה לצרכן – 1,420 ₪.
מזוודת טרולי בגובה של 75 ס"מ/28 אינצ', נפח של 100.5 ליטר ובמשקל של 4.5 ק"ג.
מחירה לצרכן – 1,495 ₪.

הסדרה בצבעוניות מרהיבה של אדום, תכלת-טורקיז, לימון, ורוד, סגול וגם כחול ושחור.
לכל פריט בסדרה זו 5 שנות אחריות בינלאומית מטעם היצרן.

  את מוצרי סמסונייט ניתן להשיג ב: דיוטי-פרי ג'יימס ריצ'רדסון ספורט, רשת בגינדה, אלטר מזוודות, טופ-תיק, תיק-התיקים, ארנקי-שולה, לה-בורסה, נאפה, ננדי, ויגור ירושלים ובחנויות הנבחרות.
נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget