רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

23 בדצמ׳ 2012

בקרוב בישראל: מהדורה מוגבלת של רכב אופנתי בשילוב מוסיקה: ניסאן ג'וק מינסטרי אוף סאונד‎

בקרוב  בישראל: ניסאן מציגה גרסתJuke Ministry of Sound במהדורה מוגבלת

Juke Ministry of Sound
שניים מהמותגים האורבאניים המוכרים ביותר כיום שיתפו פעולה כדי ליצור דגם ייחודי במהדורה מוגבלת. ניסאן מרחיבה את שיתוף הפעולה שלה עם Ministry of Sound, קבוצת המועדונים ומוסיקת הדאנס האלקטרונית שבסיסה בלונדון, באמצעות מהדורה מוגבלת חדשה ומלהיבה של הניסאן ג'וק. הדגם החדש הנושא את שם Ministry of Sound מגיע לישראל במהדורה מוגבלת.

הג'וק עם Ministry of Sound מגיע בגרסת מנוע 1.6 ליטר עם תיבת הילוכים אוטומטית רציפה וברמת אבזור טקנה המפוארת.

בעקבות הלוגו המפורסם בשחור לבן של Ministry of Sound, הסדרה המוגבלת של הג'וק תהיה זמינה בצבע שחור מטאלי או לבן מלא. כל הדגמים מגיעים כסטנדרט עם חישוקי סגסוגת לבנים 17 אינץ', ידיות דלתות לבנות וחיפוי לבן למראות הצד. כדי לשפר עוד יותר את המראה הנועז, עמוד B מגיע בגימור שחור מבריק, וסמל ייחודי של Ministry of Sound משלים את חבילת העיצוב החיצוני.

בתוך המכונית, מתאפיינת הג'וק עם Ministry of Sound בקונסולה מרכזית מרשימה בצבע לבן, חיפויי דלתות לבנים ותפרים לבנים על מושבי העור, גלגל ההגה וגולת ידית ההילוכים. תא הנוסעים כולל גם תושבת ל-iPod המעניקה ליושבי המכונית סידור מושלם לבחירת המוסיקה שלהם בעת הנסיעה.
 כל הרוכשים דגמי ג'וק עם Ministry of Sound יקבלו גם חבילת מוסיקה אקסקלוסיבית המיועדת לשפר את הנאתם מהמכונית. החבילה כוללת Apple iPod Touch 8GB*, הטעון מראש בתוכן וידיאו ותמונות של ניסאן ו-Ministry of Sound, כשמאחור חקוקים עליו סמלי ניסאן ו-Ministry of Sound.

חבילת המוסיקה כוללת גם זוג אוזניות
Ministry of Sound  עם איכות השמעה גבוהה. הן ממותגות עם לוגו ג'וק אקסקלוסיבי.

משלים את החבילה קוד הפעלה שמאפשר ללקוחות גישת VIP אקסקלוסיבית לחנות המוסיקה של Ministry of Sound.

אודות Ministry of Sound
קבוצת Ministry of Sound היא עסק גלובאלי בתחום הבידור לנוער הכולל מוסיקה מוקלטת כולל אמנים מובילים ואוספים, מועדוני לילה ובארים, אירועים חיים, אלקטרוניקה ואופנה. המותגים האייקונים, כולל Ministry of Sound ו-Hedkandi, עומדים מאחורי עסק שמכירותיו מתקרבות ל-100 מיליון ליש"ט.

מחיר: 144,300 ₪.

נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget