רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

4 ביולי 2012

שת"פ של ווג עם "לקה"


שיתוף פעולה קייצי בין מותג משקפי
השמש האופנתי המוביל VOGUE לרשת
"לקה אקספרס"!

במסגרת שיתוף הפעולה שיתקיים למשך חודשיים בין התאריכים ה-24.6 ל-24.8 כל הקונה משקפי שמש או ראייה של המותג VOGUE תקבל 2 שוברי מתנה לרשת "לקה אקספרס"!

מותג המשקפיים האופנתי המוביל "VOGUE", המשווק בישראל על ידי חברת "לוקסאוטיקה ישראל", ורשת "לקה אקספרס" המתמחה בטיפולי מניקור/ פדיקור אקספרס , מכריזות על שיתוף פעולה, שיתקיים למשך חודשיים בין התאריכים 24/6-24/8/2012.
במסגרת שיתוף הפעולה בין מותג המשקפיים המוביל לרשת טיפולי היופי, יתקיים מבצע מיוחד ב-50 חנויות אופטיקה פרטיות, במסגרתו על כל קנייה של משקפי שמש או ראייה של "VOGUE", מקבלים 2 שוברי מתנה לרשת "לקה אקספרס".
מחברת "לוקסואטיקה ישראל", בעלת המותג VOGUE נמסר: "אנו מברכים על שיתוף הפעולה עם רשת "לקה אקספרס" אליה חברנו מתוך זיהוי קהל יעד פוטנציאלי משותף. אנו מעריכים כי שיתוף הפעולה יהיה פורה ויביא לשני הצדדים קהל פוטנציאל חדש, ומודעות לשילוב יופי, אסתטיקה ואופנה ".
אודות מותג משקפי השמש והאופטי המוביל VOGUE: מותג משקפי השמש "VOGUE" נולד בשנת 1973 וזכה לשם המיוחס של מגזין האופנה הנמכר ביותר בעולם. המותג מחדש עם קולקציות עשירות ואופנתיות מדי עונה. הקונספט המנחה של "VOGUE" הוא שמשקפי שמש הם אביזר אופנתי לכל דבר, ולכן המודלים יעוצבו תמיד ברוח הטרנדים השולטים, ובמגוון רחב של צבעים וצורות.
המבצע יתקיים למשך חודשיים ימים בין התאריכים 24/6-24/8/2012 וייתמך בקמפיין שיווקי בכ-50 חנויות אופטיקה פרטיות ברחבי הארץ – לבירור נקודת המכירה הקרובה לביתך יש להתקשר למספר – 03-7697000
נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget