רשת מסעדות ההמבורגרים BBB יוצאת בשת"פ ייחודי עם גלידת שטראוס: טיסה זוגית לפריז כולל אירוח במלון מפנק וכניסה לדיסנילנד
השת"פ מוערך בכ-150,000 ₪ אשר יושקעו בפרסום ובפרסים לזוכים
רשת BBB
יוצאת בימים אלו, ב- 24 סניפיה ברחבי הארץ, בשת"פ בלעדי
וייחודי עם גלידת שטראוס מבית יוניליוור, בהשקעה המוערכת בכ-150,000 ₪, אשר
יושקעו בקמפיין פרסומי ובפרסים לזוכים.
במסגרת השת"פ, בעת הזמנת ארוחת ילדים באחד מסניפי
הרשת, יקבלו הילדים חוברת ציור ייחודית עליה יתבקשו הילדים לצייר את הדמויות מסרטי
הילדים "לשבור את הקרח" ו"מלחמת הכוכבים". את הציור
יוכלו ההורים להעלות באמצעות סריקת קוד שיינתן להם, לאתר ייעודי, שם תוצג גלריית
הציורים והגולשים יוזמנו לעשות לייקים לציורים שהכי אהבו.
שלגוני "לשבור את הקרח"
ושלגוני "מלחמת הכוכבים" מוצעים באריזות שונות בדמויות הכוכבים, בטעמים
שילדים אוהבים ויחד עם בובות איסוף של הדמויות האהובות.
השלגונים כוללים את התו התזונתי של
גלידת שטראוס "במיוחד לילדים" ומכילים עד 110 קק"ל למנה, עד 3 גרם
שומן רווי למנה ועד 20 גרם סוכר מוסף ל-100 גרם. בנוסף, השלגונים מכילים חומרי טעם
וריח וצבעי מאכל טבעיים בלבד.
הפעילות תתקיים עד ה- 15.10.15 ובסיומה, יוכתרו הזוכים, על בסיס כמות הלייקים
שקיבלו בגלריית התמונות שבאתר.
הזוכים
יקבלו:
- פרס ראשון - טיסה משפחתית לדיסנילנד פריז כולל מלון מפנק וכרטיס כניסה לדיסנילנד.
- פרס שני ארוחה משפחתית באחד מסניפי רשת BBB.
- פרס שלישי –ארוחת ילדים (ל-5 זוכים)
את
הציורים ניתן להעלות עד לתאריך ה- 30.9.15 .
ניתן להצביע באתר עד לתאריך ה- 15.10.15.
ניתן להצביע באתר עד לתאריך ה- 15.10.15.
רשת BBB
בבעלות אנשי העסקים רון שולמן, ירון ישראל, טל יתום, שגיב אברמסון
ואהובה תורג'מן, המשמשת גם כמנכ"ל. הרשת מונה 24 סניפים
בפריסה ארצית. סניפי הרשת מעוצבים בסגנון דיינר
אמריקאי חדשני היוצר חוויה קסומה ואווירה חמה וביתית.
יוניליוור ישראל הינה אחת מ-5 החברות המובילות בארץ
למוצרי צריכה הנמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו-הולנדי ומעסיקה בישראל למעלה
מ-2,000 עובדים במטה החברה ובארבעה אתרי ייצור. בין המותגים המובילים של
יוניליוור: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בלו בנד, קליק, בייגל בייגל,
גלידת שטראוס, דאב, רקסונה, אקס, קליר, בדין, סיף, פינוק ועוד.