להיות איתה: השחקנית רותם סלע נבחרה להמשיך עונה שלישית כפרזנטורית של מותג ההנעלה SCOOP
סלע תקבל 200 אלף ₪ עבור עונת אביב-קיץ 2014
השחקנית רותם סלע, כוכבת סדרת
הטלוויזיה "להיות איתה", אשר ילדה לאחרונה, נבחרה בימים אלו להמשיך ולהוביל,
זו עונה שלישית, כפרזנטורית של רשת ההנעלה סקופ, לאביב-קיץ 2014. סלע תקבל עבור הקמפיין 200 אלף ₪.
צילום: שי יחזקאל |
לדברי רוני
אינסאז מבעלי רשת סקופ: "סדרת הטלוויזיה להיות איתה בו מככבת רותם סלע כבשה לאחרונה את המסך
והיא נחשבת לאחת הסדרות המדוברות ביותר. לצד זה קמפיין החורף עם רותם סלע זכה לתגובות
מדהימות וחיוביות, בקרב לקוחות הרשת ועל כן החלטנו שבשיא הצלחת הסדרה מתבקש שהמותג
סקופ יזום מהלכים שיווקיים ופרסומאים עם רותם סלע והסדרה בה היא מככבת".
לדבריו: "רותם
מייצגת מודל אולטימטיבי של אישה יפה, מצליחה, עדכנית ומתוחכמת כאשר ערכים אלו, עולים בקנה אחד
עם מיצוב ואופי המותג סקופ".
עוד מוסיף אינסאז כי:" לרותם יש
חלק בלתי נפרד מהצלחת המותג במהלך שנת 2013. לאחר שנעשו בדיקות שוק, מחקרים, קבוצות מיקוד
שונות, בקרב לקוחות הרשת ראינו כי רותם סלע מהווה מודל לחיקוי ואוטוריטת אופנה
המזוהה עם המותג וערכיו ועל כן בחרנו בה לעונה נוספת."
רותם סלע אחת
השחקניות והדוגמניות המצליחות בישראל אשר כיכבה בשנה האחרונה בתפקידים ראשיים על מסכי
כל הערוצים הגדולים במקביל, וזאת במסגרת הסדרות "להיות איתה" (ערוץ 2 –קשת), ("הבורר" (HOT) ו- "אבודים
באפריקה" (YES).
מעבר להיותה
שחקנית ודוגמנית עסוקה במיוחד, סלע היא אמא במשרה מלאה וממש לפני מספר ימים ילדה
את בתה השנייה, אורי, אחות קטנה לאן, סלע עורכת דין
מוסמכת ונשואה לאריאל רוטר, ממשפחת רוטר אשר בבעלותה חברת האופנה קסטרו.
רשת נעלי SCOOP נמצאת בבעלות אנשי העסקים פרדי ורוני אינסאנז. הרשת העסיקה בעבר פרזנטוריות מובילות כמו: מלי לוי, בר פאלי ויאנה יוסף. הרשת מונה 55 סניפים ברחבי הארץ.